Beantwoord

Beltegoed wordt door onbekende oorzaak minder

• 25 juli 2016
  • 5 reacties
  • 174 Bekeken

Sinds een paar dagen heb ik een nieuwe telefoon. Ik heb T-mobile prepaid, en gebruik nooit mobiel internet (alleen Wi-Fi). Ook ik merk dat mijn beltegoed langzaam minder wordt zonder dat ik mobiel internet heb aan staan, bel, sms of iets anders gebruik dat van mijn beltegoed af zou moeten gaan. Ik vermoed dus dat mijn nieuwe telefoon "stiekem" mobiele data gebruikt, maar T-mobile heeft waarschijnlijk meer inzicht in de oorzaak van het verminderde beltegoed.
Graag zou ik dus ook mijn mobiele internet willen laten blokkeren, net als de persoon die in het bovenstaande bericht is geholpen op het forum.
In afwachting van jullie reactie
icon

Beste antwoord door Hajar 26 juli 2016, 10:40

Hi sterker,

Welkom op ons Forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe telefoon. Voor welk toestel heb je gekozen en bevalt die tot nu toe?

Wat betreft je vraag ik zie inderdaad dat er op 24 juli verbinding is gemaakt met ons mobiele netwerk. Je toestel maakt automatisch verbinding met het sterkste netwerk en het kan zo zijn dat op dat moment je mobiele netwerk verbinding sterker was dan je wifi verbinding.

Ik heb op jouw verzoek een blokkade ingesteld op mobiel netwerk. Je kan vanaf nu dus geen verbinding meer met maken met ons mobiel netwerk.

Is hiermee alles naar wens? Als ik verder nog iets betekenen dan hoor ik het graag. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi sterker,

Welkom op ons Forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe telefoon. Voor welk toestel heb je gekozen en bevalt die tot nu toe?

Wat betreft je vraag ik zie inderdaad dat er op 24 juli verbinding is gemaakt met ons mobiele netwerk. Je toestel maakt automatisch verbinding met het sterkste netwerk en het kan zo zijn dat op dat moment je mobiele netwerk verbinding sterker was dan je wifi verbinding.

Ik heb op jouw verzoek een blokkade ingesteld op mobiel netwerk. Je kan vanaf nu dus geen verbinding meer met maken met ons mobiel netwerk.

Is hiermee alles naar wens? Als ik verder nog iets betekenen dan hoor ik het graag. 🙂
Een kleine vergoeding/tegemoetkoming van T-Mobile zou op zijn plaats zijn.
Reputatie 6
Badge +15
Hi Sterker,

Ik heb even gekeken naar wat er daadwerkelijk gebruikt is aan data en het gaat hierbij om ongeveer een halve euro. Ik heb daarom een klein bedrag toegevoegd aan je beltegoed! 😉

Hopelijk is alles naar wens zo. Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Hallo,

Ik heb onlangs een (betere) telefoon gekocht. Kunnen jullie het mobiele netwerk weer activeren/ de blokkade opheffen?

Alvast bedankt.
Reputatie 4
Hi Sterker,

Leuk dat je een betere telefoon hebt gekocht, gefeliciteerd!

Speciaal voor jou heb ik de blokkade er weer afgehaald. Als je jouw telefoon even opnieuw opstart, dan kan je weer op het mobiele netwerk van T-Mobile. Geniet van jouw nieuwe telefoon en van het T-Mobile netwerk! 😃

Als je nog andere vragen hebt, dan sta ik voor je klaar!

Reageer