Beantwoord

Beltegoedbon PrePaid werkt niet

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Mijn moeder heeft gister een beltegoed bon van 10 EUR bij de Bruna voor mij gekocht en heb nu 3x het nummer geprobeerd maar de reactie blijft: "Sorry het door u ingetoetse code komt niet overeen met een bestaande code"

Ben ik zelf terug naar de winkel gegaan zij willen het niet terugnemen. Ben ik nu gewoon 10 EUR kwijt?
icon

Beste antwoord door David 6 maart 2018, 17:03

Hi Eliv,

We hebben gemerkt dat er een tijdelijke storing was met het opwaarderen met vouchers, maar die is ondertussen verholpen! 🙂 Je kunt de voucher voor jouw moeder nu alsnog opwaarderen.

Laat je weten of het is gelukt?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Eliv,

Goed dat je het even laat weten! We zijn op de hoogte dat het niet goed loopt met de gekochte vouchers en we werken er hard aan om de oorzaak te achterhalen. Ik voeg jouw probleem hier ook aan toe, zodat dit zo spoedig mogelijk opgelost kan worden! Je bent je geld in ieder geval niet zomaar kwijt, geen zorgen, Eliv!
Reputatie 7
Badge +18
Hi Eliv,

We hebben gemerkt dat er een tijdelijke storing was met het opwaarderen met vouchers, maar die is ondertussen verholpen! 🙂 Je kunt de voucher voor jouw moeder nu alsnog opwaarderen.

Laat je weten of het is gelukt?
Ha ik wilde even laten weten dat het met de bon is gelukt! Bedankt voor alle moeite.
Reputatie 5
Badge +15
Wat superfijn, Eliv! Leuk dat je het nog even laat weten. 😃

Graag gedaan en je weet ons te vinden als je in de toekomst ergens hulp bij nodig hebt!

Reageer