-verwijderd-. Toen ik hem probeerde op te waarderen is dit niet gelukt.
Ik kreeg de volgende boodschap: "sorry, deze beltegoedbon kan niet gebruikt worden".
Ik vind dit een zeer onaangename verrassing. Wat is hier aan te doen zodat ik deze bon toch kan gebruiken?
Vast hartelijk dank voor uw hulp.
Beste antwoord door David
Hey,
Het klopt inderdaad wat Jan zegt, want dit zou als gevolg kunnen hebben dat iemand anders de code ziet en zelf gebruikt. De code is daarom ook verwijderd uit jouw bericht.
Via welke manier probeer je op te waarderen? Je kunt opwaarderen via deze 3 manieren:
Je opwaardeerkaart online opwaarderen
Ga naar de opwaardeerpagina
Vul je 2x het T-Mobile PrePaid-nummer in
Voer de 16-cijferige code in van de opwaardeerkaart
Klik op 'Opwaarderen'
Je opwaardeerkaart opwaarderen via sms
Sms de 16-cijferige code van de opwaardeerkaart naar 1444
Je krijgt een sms'je dat de opwaardering gelukt is
Bel 1244
Bel gratis 1244 om je tegoed op te waarderen
Volg de aanwijzingen in het menu en vul de 16-cijferige code in.
Je PrePaid-tegoed zal daarna direct bijgeboekt worden.
Ik heb het net zelf ook even voor je geprobeerd via de website, maar zonder succes! Misschien lukt het jou wel op een andere manier. Zou je mij anders een kopie van de bon kunnen sturen? Ik stuur je via een privébericht het e-mailadres waar je dit bericht naar kunt mailen.
We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet!
Bekijk origineel
Het klopt inderdaad wat Jan zegt, want dit zou als gevolg kunnen hebben dat iemand anders de code ziet en zelf gebruikt. De code is daarom ook verwijderd uit jouw bericht.
Via welke manier probeer je op te waarderen? Je kunt opwaarderen via deze 3 manieren:
Je opwaardeerkaart online opwaarderen
Vul je 2x het T-Mobile PrePaid-nummer in
Voer de 16-cijferige code in van de opwaardeerkaart
Klik op 'Opwaarderen'
Je opwaardeerkaart opwaarderen via sms
Je krijgt een sms'je dat de opwaardering gelukt is
Bel 1244
Bel gratis 1244 om je tegoed op te waarderen
Je PrePaid-tegoed zal daarna direct bijgeboekt worden.
Ik heb het net zelf ook even voor je geprobeerd via de website, maar zonder succes! Misschien lukt het jou wel op een andere manier. Zou je mij anders een kopie van de bon kunnen sturen? Ik stuur je via een privébericht het e-mailadres waar je dit bericht naar kunt mailen.
We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet!
