Beantwoord

Berichten van 1233 uitschakelen

• 18 januari 2016
  • 4 reacties
  • 631 Bekeken

Hallo,

Mijn naam is Manon Spijker en ik heb een probleem.
Om de vijf minuten krijg ik zes berichtjes met dat mijn beltegoed bijna op is.
Ik heb geprobeerd om 1233 te blokkeren en om mijn telefoon opnieuw op te starten.
Kunnen jullie mij met dit probleem helpen?

Groeten,
Manon
icon

Beste antwoord door Pilovali 18 januari 2016, 21:50

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Het kan zijn dat de SMS blijft 'hangen' in het netwerk, waardoor je de SMS meerdere malen ontvangt. Je hebt aangegeven dat je je telefoon opnieuw heb opgestart, dus daar kan het niet liggen.
Het kan natuurlijk ook een storing zijn, maar dat kan ik helaas niet in zien.

Een T-Mobile medewerker kan deze melding permanent uitschakelen als je dat graag wilt.

Groet,
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Het kan zijn dat de SMS blijft 'hangen' in het netwerk, waardoor je de SMS meerdere malen ontvangt. Je hebt aangegeven dat je je telefoon opnieuw heb opgestart, dus daar kan het niet liggen.
Het kan natuurlijk ook een storing zijn, maar dat kan ik helaas niet in zien.

Een T-Mobile medewerker kan deze melding permanent uitschakelen als je dat graag wilt.

Groet,
Dat zou ik erg fijn vinden ik heb in het afgelopen uur 106 berichten gehad. Bedankt
Reputatie 6
Badge +17
Dat zou ik erg fijn vinden ik heb in het afgelopen uur 106 berichten gehad. Bedankt
Dan moet je eventjes geduld hebben, het kan soms even duren voor dat een T-Mobile forum moderator deze topic leest 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hey Manon,

Dat is nogal veel ja! Dat is niet de bedoeling natuurlijk.. :S

De SMS'jes heb ik nu voor je uitgeschakeld, dus die zou je sowieso niet meer moeten krijgen. Mocht je deze toch weer ingeschakeld willen hebben, laat het dan even weten!

Wanneer je trouwens in zo'n loop terechtkomt, kun je het beste de telefoon in ieder geval even opnieuw opstarten. Dan meld je jouw toestel opnieuw aan op het netwerk en dit kan het probleem vaak ook al verhelpen!

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten, Manon! 🙂

Reageer