Vraag

Betalen per mb 1gb verbruikt

• 12 mei 2020
  • 6 reacties
  • 174 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 5 reacties

Ik heb genoeg beltegoed, maar van mijn 1023mb is nog 177mb over. Ik kan nu niet meer op internet als ik geen wifi heb. Dit moet TMobile weer 'resetten' zodat ik weer vooruit kan. Ongeveer alle pagina's gezien, heb ook nog steeds 'betalen per mb' ' aan staan bij de bundels. Wil geen andere 's, 'm of wat ook voor bundel maar gewoon geen gelimiteerde mb' s. Dit loopt al veel langer en verschil met 2 jr terug is er nog niet, en elke keer is het weer een crime om dit te regelen. T Mobile, help.. Of heeft iemand een oplossing.. Dank is groot (weer) 

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Beste @Mex23 

Er zit op betalen per Mb een limiet van 1 Gb om te voorkomen dat je veel beltegoed opmaakt. Als je zoveel data verbruikt zou ik toch voor een bundel kiezen omdat je dan voordeliger uit bent. Tenzij je enorm lang over die 1 Gb doet om op te maken.

Morgen zal er een community moderator reageren om te resetten…

Groet, Folkert

Ik doe lang met 1gb, aangezien ik zo veel mogelijk WiFi gebruik. Dus bundel is voor mij duurder. Zou gewoon fijn zijn als ik niet steeds, om het halve jaar/jaar moet vragen resetten. Zou mooi zijn als je kan kiezen voor echt onbeperkt zoals 'vroeger'.. 😉 Ik wacht morgen af, fijn. Dank voor je reactie. 

Reputatie 6
Badge +4

Hi @Mex23 

Ik heb een wijziging doorgevoerd in het systeem, werkt alles weer? :smile:

Ik heb wel weer internet als ik mobiele gegevens aan zet en WiFi uit, maar nog steeds 177mb van de 1023mb. Dus binnenkort ben ik er wel doorheen. Kan dat niet gereset worden, dat ik weer gewoon maximale mb's heb? Anders moet ik 't binnenkort weer melden.

Dank je wel, Chantal

Reputatie 2
Badge

Ik heb wel weer internet als ik mobiele gegevens aan zet en WiFi uit, maar nog steeds 177mb van de 1023mb. Dus binnenkort ben ik er wel doorheen. Kan dat niet gereset worden, dat ik weer gewoon maximale mb's heb? Anders moet ik 't binnenkort weer melden.

Dank je wel, Chantal

Volgens mij krijg je gewoon nadat je de volledige 1GB gebruikt hebt weer de keuze om door te internetten per mb, na elke verbruikte GB moet je weer die keuze maken.

Er hoeft dus niks gerest te worden.

Okay, dan hou ik 't in de gaten, heb nog 177mb staan. Dank je wel

Reageer