Beantwoord

Betalen per MB aanzetten bij Prepaid

• 28 juli 2017
  • 5 reacties
  • 1273 Bekeken

Mij lukt het niet om met mijn mobiele telefoon, zonder wifi, op de landingspagina te komen. Ook niet als ik de landinspagina rechtstreeks kies.
Ik heb het volgende gedaan:
- wifi uit gezet
- mobiel internet AAN gezet in Instellingen
- alle tabbladen van Safari gesloten
- telefoon UIT gezet
- vliegtuig modus aan en uit gezet
Telkens krijg ik de boodschap " Safari kan de pagina niet openen, omdat uw Iphone niet is verbonden met het internet".
Graag zag ik dit probleem opgelost. Ik neem aan dat ik het " betalen per MB" via WIFI wel aan kan zetten, maar dat is nu even de bedoeling niet. TMobile zegt dat het via de landingspagina in de browser moet kunnen, maar het lukt echt niet!

icon

Beste antwoord door David 28 juli 2017, 14:05

Hey Matti100,

In ons systeem zie ik terug dat je vanochtend hebt kunnen kiezen voor 'Betalen per MB'. Was dat alsnog op het mobiele netwerk gelukt of op WiFi? Als het op het mobiele netwerk gelukt is, top! Dan zijn we benieuwd hoe dat gelukt is. Mocht het niet zo zijn, dan wordt het voor nu even lastig uitzoeken, omdat je dus al een keuze hebt gemaakt.

Overigens zijn handelingen als tabbladen sluiten, telefoon uitschakelen en vliegtuigmodus aanzetten niet nodig. Het gaat echt om het WiFi en mobiele netwerk.

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, op dit moment, laat het ons weten.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Matti100,

Ik zie dat het onderzoek nog loopt, soms duurt dit wat langer. Nog even geduld dus!
Nog niets gehoord. Ik ben niet de enige die de landingspagina niet kan krijgen. Ik heb hem pas 1keer zonder WIFi kunnen krijgen ( in het buitenland).
Reputatie 7
Badge +20
Hi Matti,

Bedankt voor je reactie. Ik heb een case voor je aangemaakt en je probleem wordt nu onderzocht. Je kan binnen 3 werkdagen een terugkoppeling verwachten.
David, vanochtend lukte het nog steeds niet zonder wifi!

Als extra informatie: ik kreeg vanochtend voor de eerste keer een SMS van Tmobile dat ik mijn " betalen per MB " bundel moest verlengen.
Dit was dus eigenlijk TE LAAT. Gisteravond was hij al verlopen.
Ik heb enige screenshots toegevoegd : resp. aankondigingssms van Tmobile, keuze voor internetbundel' die gemaakt moet worden, bevestigingsscherm Tmobile, bevestigingssms van tmobile ( zonder maximum, zonder geldigheidsduur).

Reputatie 7
Badge +20
Hey Matti100,

In ons systeem zie ik terug dat je vanochtend hebt kunnen kiezen voor 'Betalen per MB'. Was dat alsnog op het mobiele netwerk gelukt of op WiFi? Als het op het mobiele netwerk gelukt is, top! Dan zijn we benieuwd hoe dat gelukt is. Mocht het niet zo zijn, dan wordt het voor nu even lastig uitzoeken, omdat je dus al een keuze hebt gemaakt.

Overigens zijn handelingen als tabbladen sluiten, telefoon uitschakelen en vliegtuigmodus aanzetten niet nodig. Het gaat echt om het WiFi en mobiele netwerk.

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, op dit moment, laat het ons weten.

Reageer