Beantwoord

Betalen per MB instellen via My T-Mobile

• 14 december 2018
  • 2 reacties
  • 675 Bekeken

voor een prepaid SIM-kaart die in een GPS tracker zit, willen wij via My T-Mobile instellen
dat "betalen per MB" geactiveerd wordt! Hoe doen wij dat? Kant dat ook permanent ingesteld worden?
opmerking: bij klantenservice wilde men dat instellen maar 2 mensen lukte het niet een tijdje gelden.
Wat zijn de criteria voor T-Mobile om het "betalen per MB" weer uit te zetten?
Ik van alles tegengekomen ieder maand ieder 2 maanden, naar 1GB of 2GB verbruik en naar
60,50€.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen. Anders moeten wij overstappen naar een andere provider.
Sigi
icon

Beste antwoord door David 19 december 2018, 11:46

Hi Sigi_08,

Als je naar jouw My T-Mobile gaat, dan kun je via jouw bundels kiezen voor betalen per MB. Het is niet mogelijk om het betalen per MB permanent in te schakelen. Dit heeft een limiet van 365 dagen of van 1 GB. De 2 GB komt mij niet bekend voor bij betalen per MB, alleen als aanvuller voor Unlimited 4G voor Thuis en het bedrag van €60,50 is de limiet bij betalen per MB in het buitenland.

Hopelijk kun je met deze info nu uit de voeten? Als je nog vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sigi_08,

Als je naar jouw My T-Mobile gaat, dan kun je via jouw bundels kiezen voor betalen per MB. Het is niet mogelijk om het betalen per MB permanent in te schakelen. Dit heeft een limiet van 365 dagen of van 1 GB. De 2 GB komt mij niet bekend voor bij betalen per MB, alleen als aanvuller voor Unlimited 4G voor Thuis en het bedrag van €60,50 is de limiet bij betalen per MB in het buitenland.

Hopelijk kun je met deze info nu uit de voeten? Als je nog vragen hebt, let us know!
Beste David,
bedankt voor de reactie. Ik intussen al chat met bekwame medewerker van T-Mobile.Dit kom overeen met wat jou zegt. Ter aanvulling: als er nog een (internet)bundel actief is, kun je geen betalen per MB instellen (zie je ook niet.)
Sigi

Reageer