Beantwoord

Betalen per MB om te internetten

• 6 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 1394 Bekeken

Reputatie 2
Ik wil een internetbubbel betalen per MB maar als ik daar op klik komt steeds de melding dat ik al een prepaidinternetbundel heb. Dat klopt niet.ik wil geen maandelijkse bundel van 4,95 kopen maar af en toe als ik buiten geen Wifi heb mijn mobiele gegevens kunnen gebruiken.
icon

Beste antwoord door David 9 augustus 2018, 09:45

Hoi Justjoey,

Dit heb ik natuurlijk gelijk voor je gecontroleerd en ik zie dat je op 15 juli al gekozen hebt voor internetten via betalen per MB. De bundel waar My T-Mobile naar refereert, is dan in dit geval ook het betalen per MB, geen bundel. Vandaar dat je na de keuze voor 'Betalen per MB' ook geen optie kunt kiezen en deze melding krijgt. Als je nu dus op het mobiele internet gaat, dan gaat dit via jouw beltegoed met het tarief per MB. Geen zorgen, je hebt dus geen bundel of iets dergelijks! 😉

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het ons gerust weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Justjoey,

Dit heb ik natuurlijk gelijk voor je gecontroleerd en ik zie dat je op 15 juli al gekozen hebt voor internetten via betalen per MB. De bundel waar My T-Mobile naar refereert, is dan in dit geval ook het betalen per MB, geen bundel. Vandaar dat je na de keuze voor 'Betalen per MB' ook geen optie kunt kiezen en deze melding krijgt. Als je nu dus op het mobiele internet gaat, dan gaat dit via jouw beltegoed met het tarief per MB. Geen zorgen, je hebt dus geen bundel of iets dergelijks! 😉

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het ons gerust weten!
Reputatie 2
Hartelijk dank voor je uitleg David. Heb ik het ook goed begrepen via andere reviews dat nu niet meer maandelijks maar na 1 jaar weer opnieuw gemeld moet worden dat je per MB wilt internetten via prepaid tegoed?
Reputatie 6
Badge +16
Hey Justjoey,

Dat klopt helemaal. Je hoeft nu pas na het verbruiken van 1GB of na 1 jaar weer aan te geven dat je per MB wilt betalen voor je internet met PrePaid. 🙂
Reputatie 2
Hartelijk dank David. Ik ben prima geholpen door jou.👌

Reageer