Beantwoord

betalen per MB onvindbaar

• 4 augustus 2019
  • 8 reacties
  • 779 Bekeken

Hoi,
Ik kreeg deze sms
Je keuze voor betalen per MB op je mobiel is niet meer geldig. Wil je weer internetten op je mobiel? Ga naar https://t-mobile.nl/prepaid-data-pass en kies daar opnieuw voor betalen per MB of een kies voor een voordelige internetbundel. Er is al een internet bundel met 300 MB voor E 4,95. Groeten T-Mobile

Nu staat betalen per MB niet er mij bij. Ook niet bij de bundels. Waar zou ik dit nog meer moeten kunnen vinden?

P.s. ik wil geen bundel!
icon

Beste antwoord door Hajar 5 augustus 2019, 13:09

Hi d.biemans,

Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je momenteel in het buitenland bent. Kan dat kloppen? Zo ja, dan is dat de reden waarom je de betalen per MB optie niet ziet. Die kan je alleen in Nederland selecteren via My T-Mobile . Als je in de EU wilt kunnen internetten dan kun je zelf een bundel toevoegen via My T-Mobile.

Laat je even weten of het lukt?
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi d.biemans,

Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je momenteel in het buitenland bent. Kan dat kloppen? Zo ja, dan is dat de reden waarom je de betalen per MB optie niet ziet. Die kan je alleen in Nederland selecteren via My T-Mobile . Als je in de EU wilt kunnen internetten dan kun je zelf een bundel toevoegen via My T-Mobile.

Laat je even weten of het lukt?
Hallo, bedankt voor de reactie.
Kan je die optie voor mij aanzetten dan? Aangezien ik het zelf niet kan...

En waarom is dit eigenlijk plotseling uitgezet? Hoe kan ik dit voorkomen? het is namelijk heel hinderlijk.

P.s. ik wil geen bundel
Reputatie 7
Badge +20
Hi D.biemans,

Ik zou het graag voor je willen aanzetten, maar de optie om betalen per MB te gebruiken is niet mogelijk in het buitenland. Je kan in het buitenland wel internetten met een databundel en die kun je zelf aanzetten. Als je weer in Nederland bent dan kun je wel weer voor Betalen per MB kiezen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!
Oke dat is lastig....
Maar waarom is dit eigenlijk plotseling uitgezet? Hoe kan ik dit voorkomen? het is namelijk heel hinderlijk.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi D.Biemans,

Dat de optie wordt uitgezet in het buitenland, kun je niet voorkomen, gewoonweg omdat de optie in het buitenland niet meer beschikbaar is.

De optie "betalen per mb" is niet meer beschikbaar in het buitenland. In het buitenland kun je alleen gebruikmaken van bundels. In Nederland kun je wel voor "betalen per mb" kiezen.

Hopelijk is het zo wat duidelijker!
Reputatie 1
Weet niet of dat wellicht van toepassing is maar ter aanvulling: Zodra je een jaar na het aanzetten van de optie "betalen per MB" bent wordt deze ook uitgezet en ontvang je dezelfde sms van "niet meer geldig".
Op dat moment kun je via my.t-mobile of via de app (onder het groepje "bundels") de optie "betalen per MB" weer aanzetten voor een jaar.
Dankjewel Joop. Goed om in de gaten te houden. Wat een waardeloze en onhandige prodecure trouwens.
Reputatie 2
Hi D.biemans,

Ik zou het graag voor je willen aanzetten, maar de optie om betalen per MB te gebruiken is niet mogelijk in het buitenland. Je kan in het buitenland wel internetten met een databundel en die kun je zelf aanzetten. Als je weer in Nederland bent dan kun je wel weer voor Betalen per MB kiezen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!

Het had wel fijn geweest als dit gecommuniceerd werd. Wij zijn met 4 man op vakantie, waarvan er 2 prepaid hebben. Wij gingen er vanuit dat we net als voorgaande jaren konden betalen via mb, helaas kwamen we er onderweg achter dat we nu een bundel moeten kopen

Reageer