Beantwoord

Betalen per mb uitschakelen

• 17 januari 2021
  • 8 reacties
  • 216 Bekeken

Hallo,

Ik had betalen per mb aangezet maar ik wil dat nu weer uitschakelen, hoe kan ik dit doen?

Ik koop wel vaak internet dag/weekend bundel maar ik wil niet dat elke keer de rest van mijn tegoed op is als ik de volgende ochtend wakker word.

Gr Michiel

icon

Beste antwoord door Waqqas 17 januari 2021, 07:01

Hallo @Michiel A 

Betalen per MB kan je zelf niet uitschakelen, dit gebeurt automatisch na 365 dagen of na het aanschaffen van een bundel.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Michiel A 

Betalen per MB kan je zelf niet uitschakelen, dit gebeurt automatisch na 365 dagen of na het aanschaffen van een bundel.

Reputatie 5
Badge +12

Dat is het product 'prepaid'. Bij een (klein) abonnement maak je geen kosten na verbruik van je bundel.

Reputatie 3
Badge +3

Ik neem aan dat een moderator het ook wel weer kan uitschakelen.

Wat je anders ook kan doen is, 'mobiele gegevens’ uitschakelen, dan kan je geen kosten meer maken tot je het weer aan doet.

Dus als je in jouw geval alleen dag of weekend bundels aandoet, dan koop je gewoon eerst die bundel en schakel je daarna weer mobiele gegevens in, na afloop klik je het gewoon weer uit ;)

Ik heb daarna al een internet weekend bundel gehaald en het staat nog steeds aan. Kan een moderator dit voor me uitzetten anders?

@petertje20 ja daar zat ik al aan te denken, het is alleen onhandig om dat de hele tijd in en uit te schakelen aangezien ik die bundels regelmatig haal.

en bedankt voor de reacties ;)

Reputatie 5
Badge +5

Apps op je telefoon kunnen ook op de achtergrond data gebruiken en je telefoon kan backups in de cloud maken, e.e.a. afhankelijk van wat je zelf op je telefoon instelt. In jouw geval lijkt één of meerdere opties aan te staan.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Michiel A 

Wat @Waqqas zegt klopt helemaal! Wij kunnen betalen per MB niet uitzetten, maar de keuze voor betalen per MB geldt voor 1 GB verbruik en/of 365 dagen. Daarna ontvang je een sms dat betalen per MB niet meer geldig is. Maar wanneer je gebruikt maakt van Betalen per MB, kan je altijd een internetbundel kopen en dat gebruiken. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!

Hi @Hajar, ik vond dit vrij recente topic en dacht ik haak nog even aan…

Ik heb gisteren betalen per MB aangezet op mijn prepaid kaartje, omdat ik iets wilde proberen met een mifi kastje dat ik nog had liggen. Daadwerkelijk gebruik pas deze zomer - vandaar nu geen ‘grote’ bundel. Dit was de allereerste keer dat ik in de my-t-mobile omgeving mijn saldo ging inzetten. Ik dacht: dit kan ik dan straks weer uitzetten (dat bleek uit een snelle google op ‘prepaid bundel uitzetten’). Niet dus. Begrijp ik nou goed dat als ik nu een bundel toevoeg met MBs erin dat:

• eerst de MBs uit die toegevoegde bundel gebruikt worden
  • dan, als de maand
    • nog niet om is: daarna alsnog de betalen per MB zijn werk doet tot je saldo op is
    • wel al om is: die gekozen bundel weer automtisch van je saldo afgaat

Maar kan je bij de ‘gewone (dus niet betalen per MB) bundels het automatisch verlengen dus wel uitzetten?

Beetje jammer dat er niet een duidelijke omschrijving bij ‘betalen per MB’ staat!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Soepvlieg 

Wat je klopt zegt helemaal. Het klopt inderdaad dat Unit bundels en Combi bundels maandelijks herhaald worden als je genoeg saldo hebt. Met Betalen per MB heb je 1GB en is 1 jaar geldig dit kun je niet tussentijds zelf stopzetten. Als je een bundel koopt dan gaat je internetverbruik van je bundel en als je bundel op is dan kun je weer gebruik maken van betalen per MB. Op deze pagina kun je alle informatie vinden over de PrePaid bundels en betalen per MB. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Reageer