Beantwoord

Betalen per MB werkt niet meer

Ik heb een prepaid simkaart en normaal altijd internet op 4G

Sinds gistermiddag doet mijn mobiel internet het niet meer. Ik kan geen berichten verzenden , en ook niet op internet komen.

Gisteren heb ik wel een sms gekregen waarin het volgende stond : Je keuze voor betalen per MB op je mobiel is niet meer geldig. Wil je weer internetten op je mobiel? Ga naar https://t-mobile.nl/prepaid-data-pass en kies daar opnieuw voor betalen per MB of een kies voor een voordelige internetbundel. Er is al een internet bundel met 300 MB voor E 4,95. Groeten T-Mobile

Ik heb op de link geklikt waardoor ik in moest loggen op My T-Mobile. Dit heb ik gedaan. Alleen bij actieve bundels staat gewoon dat ik betaal per MB. Toch werkt hij niet meer. Ook kan ik het nergens aanvinken dat ik opnieuw wil betalen per MB

Hoe kan dit? En hoe kan ik er voor zorgen dat ik weer internetten kan ik mijn mobiel?
icon

Beste antwoord door Hajar 19 maart 2019, 10:21

Hi Petra,

Bedankt voor je gegevens. Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je gister een Combi XS bundel hebt geactiveerd, waardoor je de betalen per MB functie momenteel niet kunt gebruiken. Je XS bundel is geldig tot 16/4. Ik wil je adviseren om nogmaals betalen per MB te kiezen wanneer je bundel op is. Mocht het dan niet lukken, trek dan gelijk aan de bel voordat je een combi bundel activeert. Dan kunnen we controleren waarom het niet lukt om betalen per MB te kiezen. Met een actieve bundel kunnen we dat nu niet controleren.

Als ik in de tussentijd nog iets anders kan betekenen, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi PetraJanine,

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres? Dan kijk ik graag met je mee!
Is goed @Hajar. Stuur u zometeen even een privébericht.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Petra,

Bedankt voor je gegevens. Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je gister een Combi XS bundel hebt geactiveerd, waardoor je de betalen per MB functie momenteel niet kunt gebruiken. Je XS bundel is geldig tot 16/4. Ik wil je adviseren om nogmaals betalen per MB te kiezen wanneer je bundel op is. Mocht het dan niet lukken, trek dan gelijk aan de bel voordat je een combi bundel activeert. Dan kunnen we controleren waarom het niet lukt om betalen per MB te kiezen. Met een actieve bundel kunnen we dat nu niet controleren.

Als ik in de tussentijd nog iets anders kan betekenen, hoor ik het graag!
Hallo Hajar

Sinds vandaag is mijn bundel beëindigd en had gehoopt dat het probleem opgelost zou zijn.

Helaas is dat het in tegendeel niet.
Ik heb als ik m'n wifi uit heb staan wel 4G zegt ie maar kan geen berichten versturen. Eigenlijk alles wat internet nodig heeft doet het niet

Ik heb weer op My T-Mobile gekeken bij de actieve bundels. En daar staat het betalen per MB. Af en toe krijg ik een melding dat ik me moet aanmelden bij T-Mobile netwerk. Nu wil ik dat gaan doen maar blijf een wit scherm houden. De pagina laad hij maar tot de helft en verder gaat hij niet.

Groeten Petra

Reageer