Beantwoord

betaling kwijt

• 17 oktober 2018
  • 9 reacties
  • 853 Bekeken

Ik betaal altijd 'online opwaarderen' en dat verloopt goed (binnen 1 minuut sms bericht van bijschrijven).
Tot vandaag! De laatste betaling (vandaag, mijn bank geeft 'betaald') is kwijt.
Geen bericht van bijschrijven, 1244 geeft ook niet de nieuwe saldo.

Hoe kan ik deze fout melden en herstellen?
icon

Beste antwoord door David 19 oktober 2018, 10:56

Hi Nanders,

Ik heb het bericht aan de voorkant van de Community verwijderd, omdat iedereen mee kan lezen. Het is dan ook niet verstandig om privégegevens openbaar te delen, houd daar rekening mee.

De betaling heb ik gecontroleerd en deze is bij ons in het systeem goed verwerkt en het beltegoed is op 16 oktober ook toegekend. Je hebt op dit moment €22,77 en dit kun je via My T-Mobile ook controleren. Alles is dus alsnog in orde gekomen, want de betaling is goed bij ons beland en het beltegoed is ook uitgekeerd!

Mocht je nog andere vragen hebben, let us know!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi nanders,

Dus als ik het goed begrijp zie je bij je afschriften ook niks terug. Dan kan het zo zijn dat er iets mis is gegaan met je betaling. Ik heb momenteel geen inzicht in je gegevens dus kan ik het ook niet voor je controleren. Zou je mij eens een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres? Dan kijk ik graag met je mee!
Hoe kan ik een privebericht sturen?
Hoe kan ik een foto van de bank omschrijving sturen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nanders,

Als je op mijn naam klikt dan zie je staat ''stuur bericht''. Je kan een screenshot van je bankafschrijving in dit topic delen, maar zorg wel dat je gegevens niet zichtbaar zijn want dit is een openbare forum. Bij het veld waarin je reageert zie je een camera emoticon en als je daarop klikt kun je een afbeelding toevoegen.

Zie je bericht graag tegemoet! 🙂
Reputatie 2
Badge +2
Ik zou je mobile nummer even onherkenbaar maken...
Ik heb ook een bank-appje en als ik opgewaardeerd heb komt deze info met dezelfde rabo-rekening van T-Mobile er ook op te staan (met m'n opwaardeer-bedrag). Maar.... dan krijg ik ALTIJD óók een sms-je van T-Mobile erbij !! :
"Beste klant, je opwaardering is gelukt. Je tegoed is met 10 euro opgewaardeerd en bedraagt nu 23.44 euro. Groeten, T-Mobile"
ZELFS vroeger toen ik nog opwaardeerde met bonnen uit de supermarkt kreeg ik altijd sms-jes.
Dus beste T-Mobile, waar is je sms gebleven ?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nanders,

Ik heb het bericht aan de voorkant van de Community verwijderd, omdat iedereen mee kan lezen. Het is dan ook niet verstandig om privégegevens openbaar te delen, houd daar rekening mee.

De betaling heb ik gecontroleerd en deze is bij ons in het systeem goed verwerkt en het beltegoed is op 16 oktober ook toegekend. Je hebt op dit moment €22,77 en dit kun je via My T-Mobile ook controleren. Alles is dus alsnog in orde gekomen, want de betaling is goed bij ons beland en het beltegoed is ook uitgekeerd!

Mocht je nog andere vragen hebben, let us know!
Mijn tegoed is nu €9., niet €22,77.
€15 overschrijving is zoek
Reputatie 7
Badge +20
Hi nanders,

Ik heb het nogmaals gecontroleerd en zie inderdaad dat er geen €15 tegoed is bijgeschreven. Ik heb dit daarom voor jou vergoed en nu heb je €24,48. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂

Reageer