Vraag

Binnen één dag al mijn beltegoed kwijt

• 3 maart 2012
  • 5 reacties
  • 343 Bekeken

Hallo lieve mensjes (:
Twee dagen geleden heb ik een blackberry overgenomen van een vriend en heb er gisteren (of nouja, die avond) 10 euro beltegoed opgezet. Toen ik gister ochtend wakker werd was ik ineens meer dan 50 cent kwijt zonder iets met mijn mobiel te hebben gedaan. Toen ik van een vriendin hoorde dat je BLACKBERRY naar 4000 moest sturen voor onbeperkt ping heb ik dat gelijk gedaan. Na een halfuurtje was er 2,50 van mijn btg afgeschreven en kon ik pingen. Toen zei een vriend mij dat ik whatsupp moest verwijderen en er opnieuw op moest zetten aangezien de gegevens van de vorige persoon er nog instond. Dat deed ik, ik had een account gemaakt en hem vervolgens gedownload - althans, daar was hij mee bezig. Ondertussen ging ik even mijn beltegoed checken. Ik was ineens 3 euro kwijt, en hij was nog niet eens op de helft. Haastig zette ik hem uit en logte ik uit (waarna ik 2,44 overhield) Toen ging ik gisteravond weer pingen en ging er nog steeds geld af (Niet als ik pingde, maar gewoon om de zoveel minuten 50 cent terwijl ik alleen gebruik maakte van ping) Even had ik mijn netwerkservice uitgezet, ging er vervolgens weer op en ging weer pingen. Nog 1,64 had ik toen. Toen ik net weer op mijn mobiel ging kreeg ik blijkbaar pas het mailtje van (hij is geactiveerd, je blackberry bundel is geldig tot 1-4-2012) Toen ik dus weer ging pingen was ik binnen no-time m'n laatste beetje geld kwijt en heb ik nu nog maar 4 cent -____- Pingen kan ik plotseling ook niet meer en ook niet meer ontvangen. Wat is dit nou weer? Is dat BLACKBERRY ding naar 4000 soms afzetterij en fake? :x

Sorry als zoiets als dit al bestond trouwens!

5 reacties

Badge +12
Hallo DayXdream,

Kennelijk heb je niet alles begrepen

!
Je moet namelijk BLACKBERRY naar 4000 sturen, dan krijg je BB diensten.
Echter gaat er ook nog 10 euro van je tegoed af voor mobiel internet. (elke 1ste van de maand moet je 10 euro erop hebben voor internet)
Omdat je nu nog te weinig geld hebt werkt pingen ook niet meer, je hebt minimaal 1 euro nodig.

Overigens is het niet nodig en verstandig om meerdere topic's te openen over je probleem, T-mobile moderators streven ernaar om binnen 24 uur te reageren. (behalve op zondag)
Hallo Dave,
Bedank voor het beantwoorden van mijn vraag.
Ik heb gister inderdaad weer 10 euro opgewadeerd zoals me werd verteld in de winkel en ik zou na nog 2,50 te hebben betaald (want ik had al 7,50 betaald voor internet) onbeperkt ping en internet hebben. Nu is er geld vanaf blijven gaan en heb ik geen beltegoed meer en kan ik niet meer pingen en internetten.Ze hebben me toch echt duidelijk gezegt dat ik voor 10 euro onbeperkt internet had en voor 2,50 dat gedoe met die BB diensten en ping.
Waarom heb ik nu dan helemaal niets meer? Battery pull heb ik al gedaan..
Groetjes!
Ik wil weten waar al mijn beltegoed naartoe gaat, ik gebruik geen internet en alsnog is alles weg!!
@Wishbizzle

Ik heb het voor je nagekeken en zie dat er een verbinding met het Internet via je BlackBerry wordt gemaakt waardoor er tegoed afgaat. Indien je helemaal geen gebruik wilt maken van Internet of BlackBerry Diensten wil ik je adviseren op dit bij de instellingen van je toestel uit te schakelen.
[url=" https:=]@Wishbizzle[/url]

Ik heb het voor je nagekeken en zie dat er een verbinding met het Internet via je BlackBerry wordt gemaakt waardoor er tegoed afgaat. Indien je helemaal geen gebruik wilt maken van Internet of BlackBerry Diensten wil ik je adviseren op dit bij de [url=" https:=]instellingen van je toestel[/url] uit te schakelen.

Oke thanks! En als ik alleen ping wil gebruiken, gaat er dan alsnog geld van me beltegoed af?

Reageer