Vraag

bis niet te activeren HELP

• 8 maart 2011
  • 4 reacties
  • 720 Bekeken

Reputatie 2
Hallo Mijn naam is gerry ik ben de vader van jade 14 jaar en hier is ons verhaal.

Wij hebben ongeveer 2 maanden haar goed werkende blackberry curve 8520 waarbij zij een prepaid kaartje had met bis wat ook goed werkde op de curve, verkocht om een blackberry bold 9700 te kopen. wij heb deze op de zwarte markt gekocht en tot op heden werkt de bis functie nog steeds niet. ook een account aanmaken voor instant email werkt niet. medling: The error is Cannot create account: This BlackBerry(R) device is not registered with your wireless service provider. Please register this device and verify that the URL of the current web site matches the one provided by your wireless service provider.
To register:
1. In the Application list in your device, click Options
2. Click Advanced options > Host Routing Table
3. Click the menu and click register now

Ik heb contact gehad met t-mobile en die zeggen:
1er zouden 2 soorten dienstverlening zijn.
1) blackberry internet service instant-email.
2) Blackberry solutions (wat in de telefoon zou zijn ingebakken) hiermee kun je dus niet het bis gebruiken.
Dat laatste zou dus bij ons het geval zijn maar ik kan nergens vinden in het toestel dat dit het geval is. Is er ieman bij t-mobile die hier nog een naar kan kijken en mij nog eens kan uit leggen wat ik hier aan kan doen, het heeft haar aardig wat geld gekost om hem te kopen en nu kan ze niet pingen en ik word gek van het gezeur hhah lol

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 6
@Jakie

Zou je mij in een priv
Reputatie 2
Misschien een stomme vraag maar hoe stuur ik je een prive bericht!!!!
Reputatie 6
@Jakie

Je kunt een privebericht sturen via Dashboard > Bekijk al je berichten > Nieuw bericht.
Reputatie 2
Chris ik heb het verstuurd heb je het ontvangen.