Vraag

Blackberry bundel

Reputatie 3
  • Doet lekker mee
  • 18 reacties
waarom heb ik elke maand weer het zelfde probleem als ik blackberry naar 4000 sms
vervolgens gebeurd er niets en zit ik weer zonder BIS .
kan tmobile dit probleem niet eens oplossen zodat het goed werkt.
kan nu niets doen buiten mijn wifi om en mijn playbook zit eraan gekoppeld.

mvg

203 reacties

Dat klinkt als een bekent probleem (ik heb hetzelfde).
Contact gezocht met de helpdesk, na vier dagen een reactie gekregen dat het probleem verholpen is, MAAR DAT IS NOG STEEDS NIET ZO.
Ik kan met een gerust hart stellen dat t-mobile nie-mobile is!
Zodra ik thuis ben van vakantie weer lekker m'n vodafone sim in mn telefoon (jammer genoeg niet bij me) en weer heerlijk internetten/sms/pushmail/ping zonder problemen.
Veel success aan all t-mobile klanten.
Mij zien ze noooooit meer!!
Dus ook hetzelfde probleem afgelopen dinsdag 2,50 betaald voor de ping en nu werkt het nog steeds niet. En we hebben het ook een paar keer gehad dat er meer dan 10 euro per maand word afgeschreven. Slaat nergens op.
Reputatie 3
Heb maar weer klantenservice gebeld , die hebben het geactiveerd
Ik heb sinds gister avond zelfde probleem. Vorige maand duurde dit ook 2 dagen. En T-Mobile reageerd niet hierop. sms Blackberry naar 400 krijg ik steeds dat mijn aanvraag gedan voor activatie wordt verwerkt ..................ben zat van dit!!

@G1978

Vervelend dat het niet helemaal succesvol werkt om de BlackBerry Bundel te activeren. Ik zie dat de Bundel vandaag is geactiveerd. Als het goed is moet je nu gebruik kunnen maken van de BlackBerry Diensten en het Internet. Indien het niet werkt wil ik je vragen dit hier aan te geven dan kijk ik het zo snel mogelijk voor je na.
@bonitakools
Welkom op het T-Mobile Forum:).

Ik zie dat het pingen en gebruik maken van de BlackBerry Diensten op jouw telefoonnummer niet mogelijk was omdat de BlackBerry bundel niet actief stond. Ik heb alles nu op de juiste manier voor je geactiveerd en je kunt vanaf vandaag gebruik maken van de BlackBerry Diensten en het Internet. Je betaalt hier maandelijks niet meer voor dan € 12,50,-.
Ik heb voor mijn dochter ook vorige maand een BB toestel met prepaid gekocht en volgens mij moet zei dan ook 3 maanden BIS hebben.
Vorige week kreeg ze een sms dat de maand afgelopen was dus zij weer sms gestuurd naar 4000 met naam BLACKBERRY en nu is er weer ineens 2.50 van haar tegoed er af is gehaald.Ik dacht dat zei idd die 3 maanden gratis kreeg.
Moet ik wat gaan activeren of zo want ik kan het niet echt terug vinden op my t-mobile.
help
remco

[url=" ??=]@bonitakools[/url]

Ik zie dat het pingen en gebruik maken van de BlackBerry Diensten op jouw telefoonnummer niet mogelijk was omdat de BlackBerry bundel niet actief stond. Ik heb alles nu op de juiste manier voor je geactiveerd en je kunt vanaf vandaag gebruik maken van de BlackBerry Diensten en het Internet. Je betaalt hier maandelijks niet meer voor dan € 12,50,-.
ik heb vandaag 10 euro opgewaardeerd en BLACKBERRY gsms nar 4000 en kreeg toeen een bericht dat ik toch 30 maart 2012 kan pingen maar nu is er 10 euro afgegaan en kan ik een uur al niet pingen
goeie dag
ik heb net een simkaart gekocht
alles geactiveerd en blackberry aan 4000 gestuurd
bericht
je verzoek is goed ontvangen.je ontvangt een sms zodra de bundel actief is groet, T-mobile.
maar hoe lang duurt dat
@bonitakools Welkom op het T-Mobile Forum:). Ik zie dat het pingen en gebruik maken van de BlackBerry Diensten op jouw telefoonnummer niet mogelijk was omdat de BlackBerry bundel niet actief stond. Ik heb alles nu op de juiste manier voor je geactiveerd en je kunt vanaf vandaag gebruik maken van de BlackBerry Diensten en het Internet. Je betaalt hier maandelijks niet meer voor dan € 12,50,-.

hallo ik heb denk het zelfde probleem het lukt me niet om blackberry naar 4000 te sturen ik krijg nooit een bericht dat het is gelukt mvr deiry
Tof, ik heb mijn blackberry al bijna een jaar.
nu wil ik mijn internet aaanzewtten en doet ie het niet ... help ..
ik heb gister 20 euro op gewaardeerd, en gesmst, en nu moet ikwachten op sms , en als ik buiten de wifi lijn ben moet ik betalen en nu is er in een dag al 6 euro van af, ik wil me btg terug, en gewoon kunnen pingen. groet benthe
Ik heb geld opgewaardeerd en sms gestuurd naar 4000 heb sms terug ontvangen dat het ok is maar u kan ik alsnog niet pingen en n ?
ja ik heb percies het zelfde doe er wat aan alsjeblieft?
doe er wat aan want ik wacht al 5dagen op dat smsje maar ik heb nog nieks bienen
@tangawi

De Blackberry Bundel is geactiveerd op 21 februari alleen kun je hier geen gebruik van maken omdat er helaas niet voldoende tegoed op de simkaart staat. Zodra je hebt opgewaardeerd kun je wel weer gebruik maken van het Internet en de BlackBerry Diensten.
@Antiliaan

Ik zie dat je hierover al contact hebt gehad met de telefonische T-Mobile Klantenservice. Kun je weer pingen zodra je het toestel opnieuw hebt opgestart?
@Benthee13

Kun je inmiddels pingen? Ik zie dat de Bundel op de juiste manier is geactiveerd en dat de kosten voor het Internet ook op de juiste manier van je tegoed afgaan. Ik wil je vragen voor informatie hier te kijken.
@Darkxness

Ik zie dat de BlackBerry Bundel op 3 maart is geactiveerd en dat het bij jou nu zou moeten werken. Kun je het aangeven indien dit niet het geval is? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.
[url=" https:=]@Darkxness[/url]

Ik zie dat de BlackBerry Bundel op 3 maart is geactiveerd en dat het bij jou nu zou moeten werken. Kun je het aangeven indien dit niet het geval is? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

heey ik heb al opgewaardeert en een sms verstuurt na 4000 ma ik kan nog steeds niet pingen of op internet bes wel verveelend en dit is niet de eerste keer wat kan ik er tegen doen ? moet ik bellen na iets ofzo en wat is nummer dan van hooft kantoor of iets want dit moet snel opgelost worden toch??? groetjess
neej hij werkt nog niet
Ik heb vandaag 20 euro opgewaardeerd, ik heb gelijk BLACKBERRY naar 4000 gestuurd, maar ik krijg niks binnen geen sms of wat? maar er is wel 10 euro vanaf gegaan? HELP!
Hallo t-mobile.
Ik heb mijn beltegoed opgewaardeert met 10 euro vervolgens heb ik BLACKBERRY naar 4000 gesmst om gebruik te kunnen maken van wifi.
Maar ik heb nog helemaal geen bevestigingsbericht ontvangen?!?.
Ik heb van alles al geprobeerd maar krijg maar geen sms terug.

helppp me outtttttttt
Mvg.
yoo medeslachtoffers 😛 TiP bel klantenservers 1200 druk 2 en nog maals 2 en dan zeg tegen hun je kan niet pingen of op internet en hun zette em gelijk weer aan heb ait 😃 paece
Reputatie 2
yoo medeslachtoffers 😛 TiP bel klantenservers 1200 druk 2 en nog maals 2 en dan zeg tegen hun je kan niet pingen of op internet en hun zette em gelijk weer aan heb ait 😃 paece

Dat heb ik dus net gedaan en kreeg te horen ...ze ging het doorsturen want ik schijn het niet te kunnen activeren..en zou er nog van horen ???? heb al paar x sms gestuurd naar 4000 ,maar krijg geen sms terug dat het is ontvangen en kan nu niet pingen ,whatsappen en emailen...pff..wat een gedoe zeg !

Reageer