Vraag

Blackberry inruilen

Goedenavond,

Ik ben voornemens om mijn Blackberry 9300 (t-mobile prepaid) in te ruilen (www.blackberryinruilen.nl). Voor dit toestel krijg ik een inruilpremie van 70 euro. Naar alle waarschijnlijkheid zal ik een Blackberry 9320 (t-mobile prepaid) aanschaffen.

Mijn vragen zijn:

• kan ik mijn huidige t-mobile prepaid simkaart blijven gebruiken?
  • voor Blackberry internet betaal ik 10 euro per maand plus 2,50 euro voor Blackberry diensten. Om deze bundel te activeren sms ik iedere maand “Blackberry” naar 4000. Sinds kort bestaat er ook de volgende bundel: 350mb internet voor 10 euro + 2,50 euro voor Blackberry diensten. Graag zou ik de eerste optie willen blijven gebruiken. Ga ik met de aankoop van een nieuw toestel een nieuw prepaid contract aan en ben ik daardoor verplicht om de laatste (nieuwere) bundel af te nemen?

Wie zou mij van informatie kunnen voorzien? Bedankt!

3 reacties

Reputatie 6
@danielle.ny

Je kunt jouw huidige simkaart gebruiken, wanneer dit een T-Mobile Toestel is of een zonder simlock. De bundel die kun je blijven gebruiken, zolang deze nog aangeboden word. Het kan zijn dat deze op termijn verdwijnt en je alleen voor een combinatiebundel kunt kiezen (350 Mb + toegang tot diensten voor € 12,50) wat op hetzelfde neer komt. Een contract ga je niet aan bij PrePaid 🙂
@Chris76

Bedankt voor je snelle reactie!

Ik zou het ten zeerste betreuren als de oude BB-bundel op termijn zou verdwijnen. Momenteel betaal ik maximaal 12,50 per maand (internet + BB-diensten). In de nieuwe situatie krijg je voor 10 euro 350 mb per maand. Ik heb werkelijk geen idee hoeveel mb ik verbruik. Wellicht heb ik ook genoeg aan 350 mb, aangezien ik veelvuldig de beschikking heb over een wifi-verbinding?! Ik zal vanmidaag eens een verbruiksmeter instaleren.

Ik heb overigens nog in een oude Android-telefoon een T-mobile-simkaart zitten (prepaid). Is het mogelijk om dit sim-kaartje in mijn (nieuwe) Blackberry toestel te stoppen. Ik zou namelijk graag weer mijn oude nummer willen gebruiken. Het nummer is overigens nog niet bevroren of iets dergelijks.

De woorrdkeuze wat betreft  "contract" was inderdaad niet juist. Indien de voorwaarden zouden wijzigen, kan men natuurlijk het prepaid-nummer laten vervallen. Sorry!

Nogmaals dank voor je reactie!
Hallo,

ik wil mijn blackberry 8520 inleveren wat kan ik er voor krijgen?

Reageer