Vraag

Blackberry Internet maakt geen verbinding

• 30 augustus 2011
  • 397 reacties
  • 29785 Bekeken

Mijn internet doet het niet terwijl er boven in mijn startscherm wel staat dat hij verbinding heeft met 3G blackberry internet.
Wanneer ik naar een website wil gaan krijg ik: Kan geen verbinding maken met internet. probeer het later opnieuw. Als dit probleem zich blijft voordoen, kunt u contact opnemen met de netwerkprovider.
Me Batterij heb ik er ook al een aantal keer uitgehaald maar dit hielp ook niet. Nu heb ik net geprobeert via Wifi op internet te komen maar dit lukte ook niet terwijl hij toen wel twitter berichte had geupdate, maar whatsapp start ook niet meer op omdat hij niet kan bijwerken omdat die geen verbinding heeft.
Mijn webserver staat op web'nwalk. en gister middag deed die het nog gewoon.
Wat zou ik verder nog kunnen proberen?

397 reacties

Reputatie 6
@ceries
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb de laatste servicebooks naar je toestel verzonden. Wil je nogmaals een batterypull uitvoeren?
Reputatie 2
Ik heb precies hetzelfde. Gisteravond werkte alles nog prima, sinds vanochtend doet internet het niet meer op mijn blackberry curve. Battery puill ook al geprobreerd maar helaas geen resultaat.
Ik heb excact hetzelfde probleem. Dit speelt bij mij al voor een aantal dagen. Gister werkte het wel heel even na dat ik de nieuwe service books had gedownload.

Maar nu heb ik gewoon weer precies hetzelfde. Service books opnieuw gedownload maar deze keer geen effect. Blackberry Messenger en Windows live messenger werken wel gewoon. Maar mijn internet, whatsapp en de rest van mijn applicaties niet. Er staat bij mij ook dat ik met 3G ben verbonden.
Ik heb het zelfde probleem sinds vanmorgen. Is der een mogelijkheid om dit op te lossen?
Reputatie 2
Ik heb excact hetzelfde probleem. Dit speelt bij mij al voor een aantal dagen. Gister werkte het wel heel even na dat ik de nieuwe service books had gedownload.

Maar nu heb ik gewoon weer precies hetzelfde. Service books opnieuw gedownload maar deze keer geen effect. Blackberry Messenger en Windows live messenger werken wel gewoon. Maar mijn internet, whatsapp en de rest van mijn applicaties niet. Er staat bij mij ook dat ik met 3G ben verbonden.

Jup, bij mij exact hetzefde als jij nu omschrijft, alleen beide messengers en mail werken. Rest niet...
Reputatie 6
@sjoester18 & royboy010 & BRX

Ik heb jullie de laatste servicebooks toegestuurd en de netwerk instellingen aangepast, willen jullie een battery-pull doen en hierna controleren of jullie gebruik kunnen maken van de services?
Bij mij werkt het nu weer.
Reputatie 6
@Brx

Heel fijn om te lezen dat bij jou alles weer werkt! Veel plezier met jouw BlackBerry®️ !
Het heeft gisteravond tot nu gewerkt. Nu weer precies hetzelfde probleem. Is dus nog niet opgelost.
Beste !!

Ik heb een bb bold 9900 en ik heb het zelfde probleem in de winkel konden ze me niet verder helpen....
Hoop dat er hier iemand is die me verder kan helpen??!!
Kan dus wel mailen maar twitter en facebook doen het alleen via wifi...
Alvast bedankt.
Mvg Roland.
Inmiddels verschillende dingen geprobeert zoals : batterij er uit , hrt activering / registratie ( sms terug dat het gelukt is ) .
Ook geprobeert naar http://instantemail.t-mobile.nl krijg dan een foutmelding dat het niet via html kan...of zo iets :D
Dus al met al zit ik nog steeds met het zelfde probleem @thuis aan het balen......

Mvg Roland.
Reputatie 6
@Rbeugelsdijk

Welkom hier op het T-Mobile Forum!

Ik heb de instellingen voor je aangepast, wil je nogmaals een battery-pull doen (battery verwijderen terwijl jouw toestel aanstaat en na een minuutje terugplaatsen) ? Hierna kun je gebruik maken van Twitter en FaceBook buiten het bereik van een Wi-Fi netwerk. Laat je even weten of jouw probleem hiermee is opgelost?
@Chris076

Super bedankt hij doet het ....Nu helemaal tevreden me nieuwe tel ontdekken.

Mvg Roland.
Reputatie 6
@Rbeugelsdijk

Heel fijn om te lezen dat je je nieuwe telefoon kunt gebruiken zoals het hoort! Veel plezier ermee !
@raymond

ik heb hetzelfde probleem kan het zijn dan ik ook die nieuwe server books nodig heb ofzo?
Ik heb precies hetzelfde probleem, heb sinds vanmorgen geen internet meer, maar ik kan er helemaal niks meer mee. Niet pingen, niet internetten of andere internet dingen.
Wel 5 keer de batterij erin, en eruit gedaan. Maar het helpt niet.
@Chris076 zou u me misschien kunnen helpen? Net als bij de rest?
Mvg,
Roel
ik heb hetzelfde probleem hij maakt wel verbinding met 3g maar maakt alleen verbinding met het blackberry internet via wifi.

ik kan dus niet pingen zonder wifi.

kan iemand mij helpen?

MVG

joey bergmans
mijn ping en whats app doet het ook helemaal niet goed sinds gisteravond/vanochtend, kunnen jullie mij helpen want volgens mij hebben meerder hier last van.
Het duurt heel lang voordat een bericht doorgestuurd word of voordat ik hem binnen krijg.

Heb al een paar keer mn telefoon uitgedaan en battery er uit gehaald.

kunnen jullie mij helpen.

thanks

Esther
Reputatie 6
@Bibber

Welkom hier bij ons op het T-Mobile Forum!

Ik heb je de laatste servicebooks toegestuurd, wil je ook een battery-pull doen en daarna controleren of je gebruik kunt maken van de BlackBerry®️ diensten.

@RoelDirksen

Welkom op het Forum van T-Mobile!

Je kunt geen gebruik maken van de data/internetdiensten omdat je gratis databundel verbruikt is en je geen beltegoed over hebt. Wanneer je opwaardeerd met minimaal € 0,50 kun je gebruik maken van internet.
Reputatie 6
@joeybergmans

Welkom op het T-Mobile Forum!

Je kunt geen gebruik maken van de BlackBerry services via 3G omdat je geen beltegoed hebt en je gratis databundel verbruikt is. Zodra je opwaardeerd met minimaal € 0,50 kun je gebruik maken van deze diensten via het mobiele netwerk.

@dekker74

Welkom bij ons op het T-Mobile Forum!

Ik heb je de laatste servicebooks toegestuurd, zodat je de juiste en laatste instellingen hebt. Het kan soms voorkomen dat berichten vertraagd afgeleverd worden.
Goedemiddag,

Sinds vanmorgen kon ik niet meer op internet, na een paar telefoontjes naar klantenservice, lukt dat wel.
Maar heb nog steeds geen verbinding met blackberry internet.... Dus kan niet meer pingen, en mails synchroniseren niet...

Twitter en internet doen het wel gewoon.... What should i do??

Thanks alvast!!

Groeten vincent
Ik heb trouwens de nieuwe bold 9900!!
Net een weekje...
Hallo,
Ik heb ook het zelfde probleem, heb zaterdag een abbonement gekocht voor me blackberry curve,
maar hij geeft nu aan dat ik geen verbinding heb, wat kan ik hier tegen doen??
Bedankt alvast!
Ik heb de hele dag al geen internet & geen blackberry internet en met wifi doet hij het ook niet..

ik wil graag dat dit zo snel mogelijk verholpen word!

de status bij blackberry enterprise server is: geen verbinding.

groetjes
mijn internet doet het ook niet?
wat moet ik doen?

Reageer