Vraag

Blackberry maakt geen verbinding

• 11 maart 2012
  • 5 reacties
  • 237 Bekeken

Mijn internet doet het niet terwijl er boven in mijn startscherm wel staat dat hij verbinding heeft met 3G blackberry internet.
Wanneer ik naar een website wil gaan krijg ik: Kan geen verbinding maken met internet. probeer het later opnieuw. Als dit probleem zich blijft voordoen, kunt u contact opnemen met de netwerkprovider.
Me Batterij heb ik er ook al een aantal keer uitgehaald maar dit hielp ook niet. Nu heb ik net geprobeert via Wifi op internet te komen maar dit lukte ook niet terwijl hij toen wel twitter berichte had geupdate, maar whatsapp start ook niet meer op omdat hij niet kan bijwerken omdat die geen verbinding heeft.
Mijn webserver staat op web'nwalk. en gister middag deed die het nog gewoon.
Wat zou ik verder nog kunnen proberen?

5 reacties

Jaa bij mij is dat ok zoo,
ik had een sms naar mijn vriendin gestuurd en nou heb ik nog maar 0,08 cent! ik had eerst 5euro
weet iemand waardoor dit komt?
ik heb ehct hulp nodig
ik heb het zelfde probleem ik denk dat er iets is met de service van t-mobile
@roshan5314

Ik zie op het telefoonnummer waarmee je bent ingelogd dat het wel zou moeten werken. Kun je aangeven als dit nog niet het geval is?
@LeeyTje35
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Omdat er kosten in rekening worden gebracht voor het gebruik van Internet en verzenden van sms berichten gaat je tegoed eraf. Kun je aangeven je bedoelt? Werkt er op dit moment iets niet?
@Agit.

Ik zie op het telefoonnummer waarmee je bent ingelogd dat het nu weer werkt. Kun je aangeven indien dit nog niet het geval is en welke melding je krijgt bij gebruik?

Om het forum overzichtelijk te houden wil ik je vragen om voortaan je vraag één keer te stellen en niet op meerdere plekken op het forum te plaatsen. Daarom heb ik je andere post verwijderd.

Reageer