Vraag

BlackBerry PrePaid

hee,
hierbij stel ik mijn vraag. ik heb nog steeds een blackberry prepaid simkaart in mijn telefoon. waarmee ik voor 10 euro opwaarderen, een maand onbeperkt internet heb. Nu heb ik vandaag opgewaardeerd en doet mijn internet het niet. weet iemand waar dit aan kan liggen? de 10 euro is er wel afgehaald vandaag en er staat nu nog 8 euro op. aan/uit zetten heeft geen zin. ik weet niet wat ik moet doen. iemand die me kan helpen????

groetjes Rosan

2 reacties

ik heb nu een simlockvrije telefoon. en je hoeft hierbij dan geen 2,50 euro te betalen. omdat je geen gebruik hoeft te maken van blackberry toestel. dus alleen de 10 euro betaal ik. ik heb dit zo nu al anderhalf jaar. en nu doet die het in een keer niet :s
Reputatie 6
Hallo Rosan,

Welkom bij ons op het Forum!

Excuses voor de late reactie! Ik heb dit even voor je nagekeken en je maakt gebruik van BlackBerry PrePaid Bonus Sms. Hierbij betaal je per kalendermaand maximaal € 10,- voor het gebruik van internet/data zoals je aangeeft. Op het moment dat je jouw post plaatste was er een storing met mobiel internet. Dit is inmiddels opgelost. Wil je het toestel uit- en weer aanzetten en controleren of je gebruik kunt maken van internet? (als je dit nog niet gedaan hebt) Ik hoor graag van je of je gebruik kunt maken van internet! Wanneer je nog problemen ervaart, wil je dan laten weten welk toestel je nu gebruikt?

Reageer