Vraag

Blackberry prepaid bonus simkaart

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 10 reacties
Ik heb sinds gistermiddag een bb aangeschaft een blackberry curve 8520 om precies te zijn waarbij ik een aantal problemen mee heb, het is zo dat ik een bericht heb gestuurd naar 1616 maar heb de bevestiging nog niet ontvangen en het is al meer dan 24 uur geleden. Ik hoop dat het hierdoor opgelost kan worden want het werkte een beetje op mijn zenuwen alvast bedankt<p>

Weer contact opgenomen met klantenservice waarbij ik te horen kreeg dat ik het wellicht vandaag of morgen krijg voel dat ik aan het lijntje gehouden wordt jammer</p>

Dit is al meer dan drie dagen aan de gang!!!<br>

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 2

Reputatie 2
De site en de klantenservice zijn fraudeurs niet te geloven er wordt gewoon over mijn hoofd gekeken en ik word maar aan het lijntje gehouden ik heb nog geen smsje gehad niks en ik wacht echt veels te lang en dan doen ze nog ook bijdehand als ik een medewerker van de klantenservice aan de lijn krijg er word niet eens naar een oplossing gekeken alsmaar zeggen dat ik geduld moet hebben tjah maar ik ben ook maar een mens!!!

Nooit maar dan ook nooit meer een aankoop doen met T-mobile als provider damn!!!!

Reputatie 3
je telefoon simlockvrij laten maken en een andere provider erin doen is de beste oplossing, ik heb jammer genoeg een abo anders had ik het ook zo gedaan.
Reputatie 2
@ curve 8520

Maar daar gaat het niet om als ze mij nou eerlijk antw gaven oke dan zou ik het wel kunnen begrijpen maar ze houden me gewoon aanhet lijntje that's it
Reputatie 2
!!!!!!!

Reputatie 5
@Dose

Ik vind het erg vervelend voor je dat het probleem met je BlackBerry PrePaid op dit moment nog niet is verholpen. Er wordt hard aan gewerkt om de 1GB aan internet op jouw simkaart te zetten. Mijn excuses voor het ongemak.
Reputatie 2
hoi ik wil myn b b verkopen maar wie wet hoe ik er alles uitkryg msn en zo msn verwyderen weet ik al maar ik bedoel myn msn naam ?? en ik wil myn simkaart in een andere b b doen blyfyt myn ping dan hetzelfde ? wie weet daar antwoord op gr fyne avond
Reputatie 5
@b b tilburg

Wanneer je het BlackBerry toestel terugzet naar de fabrieksinstellingen zal hierbij alles verloren gaan. Daarmee kun je dus het hele toestel leegmaken, inclusief wachtwoorden, foto's, video's, contacten en dergelijke.

Zodra je de simkaart in een andere BlackBerry plaatst gaat hierbij niet automatisch je huidige BlackBerry Messenger account mee. Je pin-code zit gelinkt aan het toestel. Bij een nieuwe BlackBerry zit dus ook een nieuwe pin-code. Het is verstandig om je contacten over te zetten naar je nieuwe BlackBerry Messenger account voodat je het toestel terug zet naar de fabrieksinstellingen.
Reputatie 2
@Aeon

Ik vind het zelf ook erg vervelend het komt regelrecht mijn strot uit wat moet ik met een bb zonder internet,ping en dergelijk, als u begrijpt wat ik bedoel morgen ga ik weer langs de t-mobile shop hoop dat ik wat anders te horen krijg, Je wordt niet eens goed geholpen je word gewoon afgewimpeld!!!