Blackberry services: Opnieuw signalen dat er problemen zijn

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

677 reacties

Pff zeur allemaal niet zo om die 2 dagen die je niet kan pingen.. hoeveel wil je terug krijgen van dat tientje dat je per maand betaald... doe niet zo zielig.

neemt niet weg dat het erg vervelend is om niet bereikbaar te zijn, maar telefoons kunnen ook nog bellen en smssen he ;-)

Het is wel erg "Geluk" hebben om op dag 1 dat je je blackberry hebt niet te kunnen pingen etc.. In dit geval al 2 dagen nu dus.
Daarnaast ook nog de optie dat ik nog 14 dagen kan omruilen.. twijfel twijfel : D
Terug naar iphone wil ik niet, ik verheugde mij erg op de iphone 5 en die kwam niet en zal voorlopig ook niet komen. Volgens mij had misschien de beste stap iphone -> galaxy sII geweest, maar de BB hype van vrienden trok mij over de streep.. Dezelfde vrienden kan ik nu uiteraard niet bereiken via de ping pong wegen : D FF wat rondneuzen naar andere telefoons hoor.
Reputatie 2
[quote]Vodafone komt zn klanten wel tegemoet over een evt vergoeding voor de afgelopen 2 dagen. Misschien moet de T-Mobile dat ook eens overwegen (jaja weet dat het probleem niet van T-Mobile komt maar wij betalen T-Mobile mooi WEL met onze bb instant mail dus)
Bij mij doet zowel PING als whatsapp het niet meer... net als gister, hopelijk lossen ze het nu sneller op 🙂
Badge +12
Kan RIM niet beter rustig aan doen met oplossen :)
Anders is het morgen weer...
Zodra mijn abbo verlopen is neem ik de iPhone, misschien wel eerder zelfs. Nooit meer een Blackberry.
Fijn als je kind je nodig heeft alles ook werkt!
let ook niet op de belachelijke doorstuurgevallen die je krijgt wat een doffe ellende.
Ik las ook op internet dat alle berichten toch doorgestuurd waren ergens in de nacht.. ik heb niets doorgekregen en anderen ook niet van mij.
Nix negatief over T-Mobile ben r dik tevreden over. Maar die BB mag zijn zaakjes toch wel beter gaan regelen. 1x Kan gebeuren maar 2 dagen achter elkaar alles plat is toch knap negatief.
Reputatie 2
Vodafone komt zn klanten wel tegemoet over een evt vergoeding voor de afgelopen 2 dagen. Misschien moet de T-Mobile dat ook eens overwegen (jaja weet dat het probleem niet van T-Mobile komt maar wij betalen T-Mobile mooi WEL met onze bb instant mail dus)

Ja, die vergoedingen zou T-Mobile ook maar eens gaan overwegen om het ook te gaan doen, net als Vodafone waarschijnlijk gaat doen voor haar klanten.

Ten slotte betallen we wel er allemaal voor de bb services.

Ik hoor ook geruchten van vrienden van me dat het probleem in Engeland is veroorzaakt met de server, maar of het waar is weet ik niet!
Reputatie 2
Ja, die vergoedingen zou T-Mobile ook maar eens gaan overwegen om het ook te gaan doen, net als Vodafone waarschijnlijk gaat doen voor haar klanten.

Ten slotte betallen we wel er allemaal voor de bb services.

Ik hoor ook geruchten van vrienden van me dat het probleem in Engeland is veroorzaakt met de server, maar of het waar is weet ik niet!

Ja dat heb ik ook van vrienden in Londen vernomen maar of het echt klopt is een 2e idd. T-Mobile zal wel weer niets voor ons doen. Een paar maanden terug lag alles (inclusief je bereik) er ook voor een hele dag uit en toen hebben we ook niets ter compensatie gekregen...
Reputatie 2
Ja dat heb ik ook van vrienden in Londen vernomen maar of het echt klopt is een 2e idd. T-Mobile zal wel weer niets voor ons doen. Een paar maanden terug lag alles (inclusief je bereik) er ook voor een hele dag uit en toen hebben we ook niets ter compensatie gekregen...

Klopt, laten we nu hopen dat het zo snel mogelijk opgelost is....

T-Mobile een vergoeding aan haar klanten geeft, die hinder hebben gehad van de storing.
Reputatie 2
<div class="ForumListingBoxThreadQuote">

<a href="https://forum.t-mobile.nl/blackberry-409/blackberry-services-opnieuw-signalen-problemen-zijn-140195/index2.html#post851064" rel="nofollow">Oorspronkelijk geplaatst door <strong>NNi</strong></a><br />

<p>Ja dat heb ik ook van vrienden in Londen vernomen maar of het echt klopt is een 2e idd. T-Mobile zal wel weer niets voor ons doen. Een paar maanden terug lag alles (inclusief je bereik) er ook voor een hele dag uit en toen hebben we ook niets ter compensatie gekregen...</p>

</div>
<br clear="all" /> <br />
Klopt, laten we nu hopen dat het zo snel mogelijk opgelost is.... <br />
<br />
T-Mobile een vergoeding aan haar klanten geeft, die hinder hebben gehad van de storing.

Idd! Duimen maar he! Haha
Reputatie 2
Zijn ze bijna verplicht om te doen eig.. 2 volle dagen niet gebruik kunnen maken van je abbo kost toch veel geld voor niks..
Ik heb al 4 jaar een BB, nog nooit problemen gehad.
Dit is "overmacht" voor T-mobile, de storing is buiten hun om.
Trouwens af en toe komt er bij wel wat binnen hoor.
En gisterenavond alles van overdag binnen gekregen.
Reputatie 3
We wachten maar af of t-mobile dat doet, want het is hun fout niet.
Dus ze zijn het niet verplicht.
De fout ligt bij RIM
Het lijkt mij niet meer dan redelijk dat we een vergoeding krijgen voor dit probleem. Natuurlijk gaat het maar om 2 dagen en kun je altijd nog bellen en sms'en, maar als je (zoals ik) al over je abbo heen zit, dan jagen ze je dus alsnog op kosten. Ik weet ook wel dat het niet aan t-mobile ligt, maar wij betalen t-mobile natuurlijk wel voor het internet dat we niet kunnen gebruiken. En ik geloof idd dat vodafone wél komt met een vergoeding!
Reputatie 2
Kijk als je je telefoonrekening moet betalen, moet dat precies tot op de seconde op tijd. Maar als je iets vergoed/terug wil krijgen, kun je wel fluiten naar je centen. Zo is dat altijd gegaan hier in Nederland en verwacht niet dat het anders wordt.
Reputatie 2
Lees dit op twitter nu van het RIM (BlackberryHelp) het volgende:

Some areas have messaging delays and impaired browsing. We’re working to restore normal service as quickly as possible.

Het probleem wordt dus zo snel als mogelijk opgelost, dus laten we hopen dant we om 18 uur weer kunnen pingen.
Reputatie 3
Ok dat is wel goed nieuws.
Hopelijk werkt het weer snel dan

Ik heb gisteren avond € 10 opgewaardeert , wil ik vandaag gaan bellen heb ik nog maar 0.20 cent :S
Joh dat tientje wat je betaald voor het internet?? dat is 30 cent per dag heh??

het enige nadeel wat er is, je gaat nu smse en bellen...... en kan heel snel buiten je bundel gaan,
daar kennen ze wel wat korting op geven!!

hoorde ook al mensen roepen dat ze bij RIM gaan aankloppen, en dat werd meteen van tafel geveegd omdat dat geen nut heeft....
lekker afwachten dus, en tot die tijd pak ik me ipad er maar bij.....
is er een compensatie want ik kan al 2 dagen niet internetten en ook niet pingen!!!!!
Het is bijna niet meer toevallig gister en vandaag ongeveer op dezelfde tijd
Reputatie 3
We mogen zeker alleen nog maar smorgens pingen

Hoi Allen,

Het ligt niet alleen aan Tmobile, zij kunnen hier niets aan doen en doen wat ze kunnen. KPN blackberries hebben dezelfde probs!
Toch best grappig om te zien hoe erg afhankelijk mensen worden van een telefoontje.. Voor sommigen vergaat de wereld op dit moment..
Ongelofelijk hè... ik werk zelf op de mobile helpdesk, iedereen flipt hem....

Een jaar geleden bleef iedereen nog netjes en flipten ze niet meteen tegen de eerste beste medewerker van de provider die er niet eens iets aan kan doen.

Mensen kunnen geen dag meer zonder....