Blackberry services: Opnieuw signalen dat er problemen zijn

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

677 reacties

het rare alleen is dat ik vermoed dat er bij t-mobile ook iets niet hellemaal klopt ik kan namelijk ook niet bellen of smsen kan dan weer wel gebeld worden en gesmst worden kan alleen dus niet op de smsjes reageren zal dit ook door de storing komen??
Dat zou niet moeten kunnen, bellen en smssen zou gewoon moeten werken. Het ligt puur aan het internet netwerk van blackberry, die zitten in Engeland
het rare alleen is dat ik vermoed dat er bij t-mobile ook iets niet hellemaal klopt ik kan namelijk ook niet bellen of smsen kan dan weer wel gebeld worden en gesmst worden kan alleen dus niet op de smsjes reageren zal dit ook door de storing komen??

Dat zal dan aan je eigen telefoon liggen, ikzelf heb hier geen last van..
<div class="ForumListingBoxThreadQuote">

<p>het rare alleen is dat ik vermoed dat er bij t-mobile ook iets niet hellemaal klopt ik kan namelijk ook niet bellen of smsen kan dan weer wel gebeld worden en gesmst worden kan alleen dus niet op de smsjes reageren zal dit ook door de storing komen??</p>

</div>
<br clear="all" /> <br />

<br />
Dat zal dan aan je eigen telefoon liggen, ikzelf heb hier geen last van..

okeej minder prettig ik gaat nog wel ff wat proberen kijken of ik het weer werkend kan krijgen 🙂 dankje
Ik heb deze maand weer €10 euro betaalt voor de gehele maand gratis BB internet, en dus vind ik het schandelig dat ik voor iets betaalt heb dat het dan niet doet ! ik wil mijn geld terug !
Is er al meer nieuws of gaat t weer de hele dag duren ?
Reputatie 2
ik vrees dat dat zelfs de hele week nog gaat duren. hoorde zoiets gisteren namelijk maar wuifde het maar weg. begin het nu echt te geloven...
ik ga me BB maar inruilen voor de Iphone (of welke andere tel dan ook)... t is elke keer wat ..
het zal denk ik wel weer de hele avond duren RIM heeft nog geen Tijd gegeven wanneer ze het denken te halen
Is er al meer nieuws of gaat t weer de hele dag duren ?

er is nog niks bekend op de twitter site van RIM en hier ook nog niks..
BlackBerryHelpResearch In Motion
Some areas have messaging delays and impaired browsing. We’re working to restore normal service as quickly as possible. ^PM

dat is het laatste wat RIM laat weten
Reputatie 2
Hoe lang gaat deze onzinstoring nog duren? K word er helemaal naar en chagrijnig van...
Hoe lang gaat deze onzinstoring nog duren? K word er helemaal naar en chagrijnig van...

en vele met jou, er is nog niet bekend hoelang het nog duurt, ook geen tijd van een verwachtte oplossing..
Hallo,

WIst niet helemaal waar ik dit moest plaatsen dus dan maar hier.

Ik heb een BB en door de storing gister en vandaag kan ik niet pingen/whatsappen/whatever. Ik moet nu smsen. Ik heb me bij het sluiten van het contract laten adviseren door een medewerker van t-mobile en die heeft mij aangeraden weinig belminuten of smstegoed te nemen omdat ik toch bijna alleen maar ping.

Dat kan nu niet, en ik ben bijna door mijn resterende beltegoed heen.

Snap dat T-mobile hier ook niks aan kan doen, maar is hier iets over te regelen? Vind dit niet heel fair namelijk.
ik word er ook niet goed van k.. zooi

wil weer kunnen pingen!!!!!!

Ligt dus echt aan het toestel, want als ik mijn simkaart in een andere telefoon doe heb ik gewoon internet! ben er nu wel echt zt van dat ik niet gewoon mijn BB kan gebruiken!
ik vindt dat ze ons minimaal 1 maand gratis internet moeten krijgen i.v.m dat hun ook een vergoeding krijgen!

en omdat wij neit betalen om geen internet te hebben :S
ik vindt dat ze ons minimaal 1 maand gratis internet moeten krijgen i.v.m dat hun ook een vergoeding krijgen!<br />
<br />
en omdat wij neit betalen om geen internet te hebben :S

daar ben ik het wel mee eens

Hoi
ik heb een vraagje, want mijn whatsapp doet het ineens niet meer? hij geeft een java unexpected error aan en ik heb al enkele keren de batterij er uit gehaald?
iemand nog iets wat ik kan doen !! ???
Groetjes.
Hoi
ik heb een vraagje, want mijn whatsapp doet het ineens niet meer? hij geeft een java unexpected error aan en ik heb al enkele keren de batterij er uit gehaald?
iemand nog iets wat ik kan doen !! ???
Groetjes.

dat komt doordat whats app weer moet opstarten met een internetverbinding die er nu dus niet is.. zodra je internet terug is doet whatss app het ook weer
en nog steeds geen beicht van RIM , word gek
Reputatie 3
Ben bang dat het vandaag niet meer goed komt, ze laten al zolang niks van zich horen RIM
dit slaat toch gewoon helemaal NERGENS op!!?? k heb die internet nodig voor info voor school, voor m'n werk, alles gewoon.

elke keer hetzelfde verhaal met BB!! k word er gewoon schijtziek van!!

hopelijk doen ze er SNEL iets aan!! want k wil me baan niet verliezen door een of ander bedrijf die niet z'n taken kan vervullen!! CARAMBA!!
waarschijnelijk gaat het tot 22 okt duren de storing..
krijgen wij als bb abbo een vergoeding ervoor???
want hele tijd niet kunnen internetten en wel ervoor betalen vind ik niet kunnen!!,
wat gaan jullie er voor doen om ons te vrede te houden??