Blackberry services: Opnieuw signalen dat er problemen zijn

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

677 reacties

22 okt geloof je het zelf ... waar haal je die info vandaan?
Reputatie 2
naja snap dat t-mobile en de rest van de servicen er niks aan kunnen doen maar als dit nog een paar dagen zo door gaat verwacht ik toch zeer zeker een vergoeding ervoor ';) aangezien jullie nu toch weer verdienen aan het smsen en bellen!!
Reputatie 2
Advies aan iedereen: Gewoon schadeclaim bij T-Mobile indienen. T-Mobile is verantwoordelijk voor netwerk. Ze kunnen niet ons doorsturen naar BB.
T-Mobile moet zsm met BB oplossen. Ik ga morgen aangetekende brief sturen naar T-Mobile dat ik schadevergoeding opeisen !!
Reputatie 2
Advies aan iedereen: Gewoon schadeclaim bij T-Mobile indienen. T-Mobile is verantwoordelijk voor netwerk. Ze kunnen niet ons doorsturen naar BB. <br />
T-Mobile moet zsm met BB oplossen. Ik ga morgen aangetekende brief sturen naar T-Mobile dat ik schadevergoeding opeisen !!

geef ik je groot gelijk in!
hoe lang gaat dit nog duren de storing gist en van dag weer pfffffff als het zo door gaat hoef ik geen bb meer

en wat krijgen de klante die een bb hebben voor 2 dagen niet kunnen pingen geen internet en geen whats app

wat is de vergoedig van t-mobile ik ben wel benieuwt
Kunnen de providers de snelle ontwikkelingen in de wereld van de mobiele telefonie nog wel bolwerken.Wederom gaat deze storing weer een hoop ellende en (wellicht onnodige kosten) met zich meebrengen. T-Mobile DOE JE PLICHT en stel ons schadeloos voor het niet optimaal gebruik kunnen maken van onze BB.

Grt,

Snader
Reputatie 2
Krijg wel van een maatje zo af en toe een ping binnen!! als ik iets stuur zie ik alleen vinkje en verder niks en komen me berichten niet aan.......weet iemand iets meer hierover??? zou de storing langzaam voorbij gaan??
Waarom heeft iedereen het maar steeds over een schadevergoeding?? Kom op, we hebben 2 dagen geen internet op onze mobiel.. wat kost dat.. 1euro totaal ofzo? Ja lekker een aangetekende brief sturen voor die euro, dan ben je nog meer geld kwijt! Natuurlijk baal ik er ook van, maar goed.. T-mobile kan er in dit geval ook niets aan doen!!!
Wat een gezeik zeg... Als mn abbo verloopt neem ik meteen een Android of Iphone! Geen BB meer voor mij, gedoe allemaal..
Ook Android en Iphone kunnen een storing hebben.. Het is geen garantie dat je het daar niet hebt he 😉
Reputatie 2
Ik begrijp dat de fout niet bij T-mobile ligt, maar ik neem aan dat meerdere providers hetzelfde gezeik van ons (lees: BB gebruikers) over zich heen krijgt.
Wellicht een optie voor T-mobile om krachten te bundelen met andere providers en inderdaad iets van een schadevergoeding te eisen. Niet zo zeer omdat k een vergoeding wil, maar T-mobile (en andere leveranciers) leveren op dit moment producten waarvan de diensten niet naar behcren functioneren.
Heeft t-mobile trouwens ook al een reactie gegeven? Ik heb tot op heden er nog niets over gehoord.
Reputatie 4
Badge +7
Hey jongens en meisjes ga lekker ganzeborden of mens erger je nieten.

Get a life. Of draait jullie hele leven om het pingen en het internetten?

Schadevergoeding? ja, laten we met z'n allen schadevergoeding eisen. Kom op zeg.
Chicka: dat ben ik met je eens.. alleen een schadevergoeding voor 2 mis gelopen dagen internet.. Dat stelt toch qua kosten voor ons niks voor??

Tmobile heeft nog steeds hetzelfde stukje tekst staan als wat er gisteren ook stond..
Jammer dat blackberry of iemand geen tussentijdse update geeft. Nu heb je allemaal verhalen eind deze week pas weer online , zelfs 22 oktober al gehoord.

Schadevergoeding schieten we niets mee op, wil gewoon weer me telefoon gebruiken.

Enige voordeel is dat ik nu me opgespaarde tegoed een beetje op kan gebruiken.
Reputatie 2
Waarom doet tmobile zolang de bb. Het niet doet gratis sms'en is iedereen tevreden word je niet op extra kosten gejaagt
BlackBerryHelpResearch In Motion
Message delays were caused by a core switch failure in RIM's infrastructure. Now being resolved. Sorry for inconvenience. ^PM

dat hebben ze er 3 minuten geleden opgezet, dus de oorzaak is bekend, nu de oplossing nog.
BlackBerryHelpResearch In Motion<br />
Message delays were caused by a core switch failure in RIM's infrastructure. Now being resolved. Sorry for inconvenience. ^PM<br />
<br />
dat hebben ze er 3 minuten geleden opgezet, dus de oorzaak is bekend, nu de oplossing nog.

nou daar hebben ze 10 uur overgedaan , nu hopen dat de oplossing iets minder lang duurt
Jaa het enige voordeel wat ik hieruit haal is dat mijn huiswerk gemaakt word en mijn tegoed voor deze maand ten minste wel opgemaakt word door te gaan smsen... maar toch wil ik liever dat mijn bb internet het gewoon weer doet 😞
The messaging and browsing delays being experienced by BlackBerry users in Europe, the Middle East, Africa, India, Brazil, Chile and Argentina were caused by a core switch failure within RIM’s infrastructure. Although the system is designed to failover to a back-up switch, the failover did not function as previously tested. As a result, a large backlog of data was generated, and we are now working to clear that backlog and restore normal service as quickly as possible. We apologize for any inconvenience, and we will continue to keep you informed.

*update via facebook
nou daar hebben ze 10 uur overgedaan , nu hopen dat de oplossing iets minder lang duurt

ja inderdaad hoop het ook, vind het maar raar dat ze er zo lang over doen om het te vinden, zal vast veel werk zijn maar 12 uur om een storig te maken(tis nog ni verholpen he) 😛
ik woord helemaal gek van die black berry dit nu de 2 dag dat er storing is op het net werk van t-mobile je kan geen kant op hij doe het even op de ping en sinds vanochten weer niet ik weet niet of je daar moet gaan betalen voor die storing op het netwerk dus maar even afwachten tot morgen

gr rob
die van mij doet het nog steeds niet grrrrrrrrrrr

de tijd op dit forum (bij berichten plaatsen) klopt ook van geen meter , zie ik net haha
op wie kan ik de gelopen schade verhalen voor het niet kunnen gebruiken mijn blackberry?
de tijd op dit forum (bij berichten plaatsen) klopt ook van geen meter , zie ik net haha

neej dat was gister ook al zo 😛 maar dacht dat ik het verkeerd had ofzo maar dat is dus niet zo haha mijn whatsapp is nu trouwens wel weer online kan alleen nog niets versturen dus we komen in de buurt 🙂