Beantwoord

Blokkade internet opheffen

• 7 mei 2017
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

Hallo,

Ik heb 500Mb gekregen via de surprise actie echter werkt mijn internet niet. Ik had een blokkade op internetgebruik staan maar die heb ik uitgezet en alle instellingen handmatig nagekeken. Al met al heb ik nu nog steeds geen internet. Het internettegoed is maar voor een paar dagen geldig kunnen jullie zo spoedig mogelijk kijken waardoor het nog steeds niet werkt.
Al vast bedankt.
icon

Beste antwoord door Thalina 8 mei 2017, 09:53

Hoi Lusy,

Wel zo fijn als je ook echt gebruik kunt maken van jouw cadeautje 🙂 Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat er nog een blokkade actief was aan onze kant. Ik heb deze zojuist voor je verwijderd. Kun je eens jouw toestel uit- en aanzetten, werkt het dan wel? Controleer ook nog even bij jouw instellingen op je telefoon of je 'Mobiele gegevens' aan hebt staan.

Ik hoor graag van je of alles zo weer werkt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Lusy,

Wel zo fijn als je ook echt gebruik kunt maken van jouw cadeautje 🙂 Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat er nog een blokkade actief was aan onze kant. Ik heb deze zojuist voor je verwijderd. Kun je eens jouw toestel uit- en aanzetten, werkt het dan wel? Controleer ook nog even bij jouw instellingen op je telefoon of je 'Mobiele gegevens' aan hebt staan.

Ik hoor graag van je of alles zo weer werkt!

Reageer