Beantwoord

Blokkade Internet PrePaid

• 2 september 2017
  • 10 reacties
  • 198 Bekeken

Mijn zoon heeft een internetbundel aangeschaft, internet aangezet in zijn prepaid en de telefoon aan en uit gezet maar internet doet het nog niet. Wat is er fout?
We hebben ook de instellingen bekeken bij de HTC toestellen, maar zijn toestel staat erniet bij.
Wat kunnen we nog meer doen?
icon

Beste antwoord door Hajar 3 september 2017, 11:18

Hi Jimbo32,

Goed dat je aan de bel trekt. Je zoon had inderdaad een blokkade voor internet. Ik heb de blokkade verwijderd dus als je het toestel opnieuw start dan moet het werken.

Laat je even weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

We kunnen ons trouwens nog herinneren dat wij voorheen een blokkade op internet hebben laten zetten bij/door jullie, moet deze er dan ook via jullie worden afgehaald, in zijneigen account hebben wij het al aangepast.
Reputatie 5
Badge +14
Kijk hier even voor de instellingen

https://forum.t-mobile.nl/toestelhulp-470/internet-instellen-op-je-toestel-android-marshmallow-261835
Hebben we gedaan t/m stap 8 PAP klopt,
De rest erna kunnen we niet vinden/krijgen we niet

Hij geeft steeds aan mobiele gegevens, verbinding verbroken.

Wifi staat uit

Hij heeft triuwens wel de bevestiging via sms gehad.
Doet het nog steeds niet!
Reputatie 5
Badge +14
Als Wi-Fi aan staat dan zou hij internet moeten hebben , maar wil je controleren of het mobiele internet het doet dan moet WiFi uit staan .
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jimbo32,

Goed dat je aan de bel trekt. Je zoon had inderdaad een blokkade voor internet. Ik heb de blokkade verwijderd dus als je het toestel opnieuw start dan moet het werken.

Laat je even weten of het is gelukt?
Ja super nu doet ie 't dank je Hajar
Reputatie 7
Badge +20
Hi jimbo,

Fijn dat het nu werkt!
Hoi, Hajar je hebt me de vorige keer zo goed geholpen,
Ik heb gisteren rond 9.00 uur voor 9,95 mijn MB's opgewaardeerd, is direct afgeschreven van mijn bankrekeningnummer, maar nog steeds niks ontvangen ook geen reactie van jullie kant....
Ik heb iets later gewoon beltegoed voor 10,00 opgewaardeerd via Ideal en dit is wel goed gegaan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jimbo32,

Je had jouw vraag ook al gesteld in dit topic en daar een bump in gegeven. Zou je het in het vervolg bij één bericht per vraag kunnen houden in één topic? Ik snap dat je graag wilt dat iets snel wordt opgelost, maar het kan soms gewoon druk zijn. Het bumpen en spammen heeft daarom ook verder geen nut, aangezien we alles op volgorde van binnenkomst afhandelen.

Dit topic gaat op slot.