Beantwoord

bonus sms

ik heb t-mobile prepaid bonus sms opgewaard.wel een smsje gehad bedankt voor et opwaarderen
maar niet die van dat ik nu mijn gratis smsjes heb volgende maand.ik krijg echter wel
de dag erop een sms dat ik niet moet vergeten op te waarderen voor de 300 smsjes volgende maand
is er iets misgegaan !!
icon

Beste antwoord door Roan 28 november 2012, 16:31

@mari70

Wij kunnen dit uiteraard ook inzien. :)

Ik heb het voor je nagekeken en alles staat goed in het systeem. Je zal 1 december 300 smsjes moeten ontvangen. Wil je dit voor de zekerheid in de gaten houden en wanneer je dit niet hebt ontvangen een bericht hier achter willen laten, dan kijk ik even met je mee.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
@mari70; Welkom op het T-Mobile forum.

Ik zou jou willen adviseren om even contact op te nemen met de T-Mobile servicedesk. Zij kunnen jou vast vertellen wat er aan de hand is.
Ik kan jou helaas niet helpen omdat ik niet in dienst ben bij T-Mobile en dus niet in het systeem kan kijken.

Succes ermee.
Reputatie 5
@mari70

Wij kunnen dit uiteraard ook inzien. :)

Ik heb het voor je nagekeken en alles staat goed in het systeem. Je zal 1 december 300 smsjes moeten ontvangen. Wil je dit voor de zekerheid in de gaten houden en wanneer je dit niet hebt ontvangen een bericht hier achter willen laten, dan kijk ik even met je mee.

Reageer