Beantwoord

bonus sms

ik heb mijn telefoon in nov opgewaardeerd met minimaal 10 euro
heb bonus sms bundel prepaid
kreeg wel een bedankt voor et opwaardern sms
geen bevestiging van mijn 300 gratis smsjes in dec
de dag erop wel een sms dat ik niet moest vergeten op te waarderen

nu 1 dec
heb ik zoals ik al bang voor was geen 300 gratis smsjes te zien aan my t-mobile
hoe krijg ik ze nu alsnog !!!!
icon

Beste antwoord door Roan 5 december 2012, 15:05

@mari70

Ik zie in het systeem dat je de 300 smsjes hebt ontvangen, dit zal je ook terug moeten zien op je My T-Mobile. Wil je dit even voor mij nakijken?

@Poky

Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik zie dat je een Prepaid Standaard hebt en geen Bonus Sms bundel. Als je deze aanzet wat je via My T-Mobile kunt doen, kun je nadat je €10,- hebt opgewaardeerd vanaf elke eerste van de maand de 300 smsjes ontvangen. Als voorbeeld, wanneer je dit doet voor 1 januari krijg je vanaf 1 januari 300 smsjes. Natuurlijk kan ik deze bundel ook voor je aanzetten, in dat geval mag je hier een bericht achterlaten. 🙂

Bekijk origineel

8 reacties

Ik heb 3 keer 10 euro in totaal 30 opgewaardeerd en nog steeds green 300 bonus SMS , daarnaast had ik in November ook al 20 opgewaardeerd. Garage zou ik mijn 300 SMS jes voor deze maand willen ontvangen.
Avast bedankt
Reputatie 5
@mari70

Ik zie in het systeem dat je de 300 smsjes hebt ontvangen, dit zal je ook terug moeten zien op je My T-Mobile. Wil je dit even voor mij nakijken?

@Poky

Ik zie dat je een Prepaid Standaard hebt en geen Bonus Sms bundel. Als je deze aanzet wat je via My T-Mobile kunt doen, kun je nadat je €10,- hebt opgewaardeerd vanaf elke eerste van de maand de 300 smsjes ontvangen. Als voorbeeld, wanneer je dit doet voor 1 januari krijg je vanaf 1 januari 300 smsjes. Natuurlijk kan ik deze bundel ook voor je aanzetten, in dat geval mag je hier een bericht achterlaten. 🙂
ik heb op 4 dec een actie sms gehad, binnen 4 dagen opwaarderen en 300 smsjes voor 30 dagen.
ik heb de smsbundel als ik opwaardeer,     nu echter geen bevestiging dat ik 300 krijg , wel 10 euro opgewaardeerd
@Roan

graag zou ik willen dat je hem voor mij aanzet zodat ik vanaf 1 januari 300 gratis smsjes kan gebruiken 🙂 en ik kan ook de t-mobile speciaal niet aanvragen ? graag zou ik ook willen dat je die voor me aanzet, zodat ik punten kan sparen. 
dank u
Ik zou graag willen weten hoe ik de sms bundel aan moet zetten op my t-mobile, geldig tot 31 dec 2012 300 smsjes maar er is nog niets van gebruikt. inmiddels is mijn beltegoed op en moet ik weer opwaarderen, maar hoe weet ik dat de sms jes worden afgeschreven?
Reputatie 4
@dorinda1

Ik zie dat je hebt opgewaardeerd voor 1 januari en zie ook dat je voor de aankomende 300 smsjes bent geregistreerd. Excuses voor het ongemak.

@Poky

Ik heb de Prepaid Bonus Sms bundel voor je aangezet, zodra je met €10,- hebt opgewaardeerd voor 1 januari zul je per die datum de 300 smsjes ontvangen. Ik zie ook dat je aanmelding voor T-Mobile Speciaal is goedgekeurd, wacht even af met opwaarderen zodat je de punten over de €10,- ook krijgt bijgeschreven. :)

@dushigino

Welkom bij de T-Mobile Community! :)

Op jouw My T-Mobile kun je bij 'Mijn Beltegoed' de bonus smsjes terugvinden onder het kopje overige tegoeden 'Bonus SMS bundel'.
Mocht je verder nog vragen hebben laat dan gerust een bericht achter.
ik ben al een paar dagen bezig om me aan te melden  op  prepaid bonus sms heb alle mogelijkheden geprobeert maar lukt steeds niet
Reputatie 4
Badge +3
@levy1997

Ik zie dat het inmiddels al is gelukt om je tariefplan te wijzigen naar een Prepaid Bonus Sms.:)

Reageer