Beantwoord

Bonustegoed en verbruik

• 15 maart 2018
  • 2 reacties
  • 142 Bekeken

2,5 week geleden kocht ik 20 euro beltegoed waarbij je 20 euro promotietegoed kreeg. Bij mijn huidige verbruikstatus zie ik dat er gelijkmatig van beide tegoeden wordt afgeschreven. Terwijl het bruikbaarder is als het alleen van het promotietegoed wordt afgeschreven, aangezien dat maar 30 dagen geldig is.

Hoe kan het dat niet eerst het promotietegoed wordt gebruikt?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door David 16 maart 2018, 11:18

Hoi Blauwblauw,

Dit heb ik natuurlijk gelijk voor je gecontroleerd!

Het promotionele tegoed (dus het bonustegoed) kan niet worden gebruikt voor bellen naar het buitenland. Als ik in jouw verbruik kijk, zie ik dat er naar een buitenlands nummers is gebeld, voor €3,81 en daar komt dus ook het verschil van jouw beltegoed vandaan. Wanneer je bundels koopt of in Nederland beltegoed verbruikt, dan gaat dit gewoon van jouw bonustegoed af. :)

Als je hier nog meer vragen over hebt, dan horen we het graag!

@Pandameisje137, het bonustegoed gaat altijd als eerste op, maar dan ligt het er wel aan wat er verbruikt wordt. Dit gebeurt dus niet automatisch. 😉
Bekijk origineel

2 reacties

Volgensmij is dat automatisch en kun je dat waarschijnlijk niet aanpassen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Blauwblauw,

Dit heb ik natuurlijk gelijk voor je gecontroleerd!

Het promotionele tegoed (dus het bonustegoed) kan niet worden gebruikt voor bellen naar het buitenland. Als ik in jouw verbruik kijk, zie ik dat er naar een buitenlands nummers is gebeld, voor €3,81 en daar komt dus ook het verschil van jouw beltegoed vandaan. Wanneer je bundels koopt of in Nederland beltegoed verbruikt, dan gaat dit gewoon van jouw bonustegoed af. :)

Als je hier nog meer vragen over hebt, dan horen we het graag!

@Pandameisje137, het bonustegoed gaat altijd als eerste op, maar dan ligt het er wel aan wat er verbruikt wordt. Dit gebeurt dus niet automatisch. 😉

Reageer