Beantwoord

bundel


Goeie dag
Ik kom net van de t mobile winkel in zoetermeer
ik had aleen wifi en een bundel van 10 euro prepaid internet.
ze zouden hem op de bundel van 14,95 zetten en zal dan een sms krijgen als die geactiveerd was.
heb nog steeds geen sms gekregen wel opgewaardeerd met 20 euro
hoe kan dit ?

dalijk moet ik weer opwaarderen anders is het snel op
kan iemand me helpe
icon

Beste antwoord door Bram 10 juli 2014, 12:48

Ik zie dat je ondertussen al te woord bent gestaan door een collega van de klantenservice. Is alles duidelijk?

Bekijk origineel

3 reacties

nu ik inlog staat hij wel op die van 14,95
sms hele tijd naar 4000 maar krijg op dit moment is het niet mogelijk om een nieuwe bundel te kopen
je vorige aanvraag is nog niet verwerkt ..
het is ook nog niet van mijn beltegoed afgegaan die 14,95
maar als ik die bundel nu nog niet heb gaat het wel lekker van me beltegoed af kan ik dalijk weer gaan opwaarderen help!!
Reputatie 4
Ik zie dat je ondertussen al te woord bent gestaan door een collega van de klantenservice. Is alles duidelijk?
ja er is blijkbaar een storing daardoor kan de bundel niet geactiveerd worden.
maar het gaat nu wel van me beltegoed af maar krijg dat vergoed ik hoop dat het snel verholpen word!

Reageer