Beantwoord

Bundel aanschaffen lukt niet en opgewaardeerd saldo klopt niet

• 24 maart 2017
  • 3 reacties
  • 225 Bekeken

Hi,
Ner is het prepaid tegoed opgewaardeerd.
Eerst stond het bedrag erbij, wilde bundle kopen maar dat lukte online niet.
Daarna via sms geprobeerd maar kreeg sms terug dat de bundel niet gekocht kon worden.
Wel heb ik een surprise code gehad die deed het ook.
Maar mijn saldo is zomaar 1,05 en dus is er 10 euro verdwrenen..
Waar is dit bedrag gebleven ?
Groetjes !
icon

Beste antwoord door Issam 25 maart 2017, 18:04

Hoi Chelsea,

Goed dat je hierover navraag doet bij ons. We voorzien je natuurlijk graag van de benodigde informatie.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat de internet bundel die je probeerde te activeren alsnog is geactiveerd. Hier kan je in de aankomende 30 dagen dus gewoon gebruik van maken.

Dit is gebeurd na een gesprek te hebben gevoerd met onze vriendelijke collega's via de Chat. Hebben zij je naar tevredenheid geholpen?

In het systeem zie ik trouwens ook dat er beltegoed in mindering wordt gebracht omdat je verbonden bent met het internet. Was je hier niet van op de hoogte dan adviseren we je om de mobiele data uit te schakelen op het moment dat je internet bundel op is. Dit wordt namelijk verrekend met je beltegoed.

Ik hoop dat alles nu duidelijk is en dat je er weer een volle maand tegenaan kan gaan. Als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het natuurlijk graag van je Chelsea_nl!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Chelsea,

Goed dat je hierover navraag doet bij ons. We voorzien je natuurlijk graag van de benodigde informatie.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat de internet bundel die je probeerde te activeren alsnog is geactiveerd. Hier kan je in de aankomende 30 dagen dus gewoon gebruik van maken.

Dit is gebeurd na een gesprek te hebben gevoerd met onze vriendelijke collega's via de Chat. Hebben zij je naar tevredenheid geholpen?

In het systeem zie ik trouwens ook dat er beltegoed in mindering wordt gebracht omdat je verbonden bent met het internet. Was je hier niet van op de hoogte dan adviseren we je om de mobiele data uit te schakelen op het moment dat je internet bundel op is. Dit wordt namelijk verrekend met je beltegoed.

Ik hoop dat alles nu duidelijk is en dat je er weer een volle maand tegenaan kan gaan. Als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het natuurlijk graag van je Chelsea_nl!
Hi,

Via de chat is het inderdaad netjes opgelost!
Mobiele data staat idd meestal uit als de bundel op is. Alleen nu ging dat even mis.

Bedankt voor je antwoord iig
Reputatie 6
Badge +16
Hey Chelsea,

Super, goed om te lezen dat jullie er samen uit zijn gekomen. Bedankt voor je berichtje.

Je weet ons te vinden als je verder nog vragen hebt. 😉

Reageer