Beantwoord

Bundel buitenland nu geldig

• 3 juni 2017
  • 7 reacties
  • 224 Bekeken

Omdat ik elk jaar een paar maanden in buitenland ben heb ik deze keer mijn bundel opgezegd en ben op prepaid overgestapt.. Wat schetst mijn verbazing, dat vanaf 13 juni de bundel in heel Europa geldig is. Dan was ik toch niet op prepaid overgestapt.. Nu moet ik straks 20 euro aansluiting kosten betalen. Ik ben daar teleurgesteld over, omdat mij dit niet is medegedeeld
icon

Beste antwoord door jan kelder 3 juni 2017, 14:52

Ik weet niet wanneer je over gestapt bent maar tmobile heeft hier een mail overgestuurd.en er werd hier al begin dit jaar op alle media over bericht dat 15 juni mogelijk was om je bundel in het buitenland te gebruiken .
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Ik weet niet wanneer je over gestapt bent maar tmobile heeft hier een mail overgestuurd.en er werd hier al begin dit jaar op alle media over bericht dat 15 juni mogelijk was om je bundel in het buitenland te gebruiken .
Reputatie 3
Beste Anthonia,

Welkom op het forum van T-Mobile!

Zoals @jan kelder al schreef in zijn reactie, heeft het al veelvuldig in de media gestaan dat er vanaf 15 juni aanstaande nieuwe roamingregels gaan gelden.
Ook stond al veel over deze wijziging op het forum.

Maar mocht je graag weer terug willen naar een sim only abonnement, dan is dat uiteraard geen enkel probleem, want dat is namelijk zo weer geregeld.
Ook (en dat is goed nieuws voor je) betaal je dan GEEN aansluitkosten van € 20,- , aangezien die voor jouw komen te vervallen.
Het beste kun je dan even bellen met 0800-7123 (sales afdeling van T-Mobile) of langs gaan bij een T-Mobile Shop bij jouw in de buurt.
Let wel, op beide Pinksterdagen is de sales afdeling gesloten en zijn veel T-Mobile Shops gesloten, dus het beste kun je wachten tot dinsdag 5 juni aanstaande.
Mits je natuurlijk weer wilt overstappen naar een sim only abonnement!

Fijne Pinksterdagen!
Ik ben nog een tijd in Griekenland. Ik kan niet even langs de t- mobile winkel
Reputatie 6
Badge +11
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/contact-mobiel
Hopelijk werkt het telefoonnetwerk op locatie ...
Reputatie 7
Badge +20
Hi Anthonia,

Je kan natuurlijk weer overstappen naar een abonnement. Wat Michel zegt klopt helemaal. Je kan je PrePaid-simkaart in een T-Mobile Shop (of een telecomwinkel waar ook T-Mobile verkocht wordt) overzetten naar een abonnement en dan behoud je je eigen mobiele nummer, ontvang je het resterende beltegoed als korting op je eerste factuur en betaal je geen aansluitkosten. Als je via Telesales (0800-7123) overstapt dan betaal je ook geen aansluitkosten. Als je via de reguliere website overstapt zijn er wel aansluitkosten.

Wanneer ben je weer terug? Dan kun je het in de T-Shop laten overzetten en anders kun je bellen naar 0800-7123. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en wens je nog veel plezier in Griekenland.
Ik ben pas half september terug uit Griekenland. Ik was daarom op prepaid over gegaan. Omdat ik mijn sim only niet kon gebruiken in het buitenland. Aangezien het nu wel mogelijk is, had ik dit niet hoeven te doen. Maar wat nu?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Anthonia,

Ik heb zojuist op jouw andere topic gereageerd. Zou je het in het vervolg bij één topic per vraag kunnen houden? Zo houden we het forum overzichtelijk.

Dit topic gaat op slot en verdere vragen kun je in het andere topic stellen.