Beantwoord

Bundel gekocht, maar niet aangezet

  • 25 maart 2019
  • 5 reacties
  • 1488 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hoi, ik heb gisteren een combi M bundel gekocht en dit is ook afgeschreven van mijn bank alleen is hij niet geactiveerd dit is al de tweede keer dat ik dit meemaak wat kun je hier aandoen?
icon

Beste antwoord door David 25 maart 2019, 16:46

Hoi @Demi kh,

Dat wil ik natuurlijk graag voor je uitzoeken, want ik zie ook geen actieve internetbundel terug op jouw aansluiting. Zou je mij een screenshot/betaalbewijs kunnen sturen van de betaling van de bundel? We kunnen dan de bundel in ieder geval zelf handmatig inschakelen en kijken waar het verkeerd gaat.

We zien je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Demi kh,

Dat wil ik natuurlijk graag voor je uitzoeken, want ik zie ook geen actieve internetbundel terug op jouw aansluiting. Zou je mij een screenshot/betaalbewijs kunnen sturen van de betaling van de bundel? We kunnen dan de bundel in ieder geval zelf handmatig inschakelen en kijken waar het verkeerd gaat.

We zien je reactie graag tegemoet!
Hier een screen van de betaling dankjewel alvast !

[Screenshot verwijderd door moderator ivm privégegevens]
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Demi,

Bedankt voor het screenshot!

Ik heb dit direct doorgezet naar onze specialisten, zodat zij verder kunnen uitzoeken wat er mis is gegaan. We willen natuurlijk niet dat dit in de toekomst nog eens gebeurd, dus we willen het meteen goed onderzoeken! Gaat dus helemaal goedkomen, alleen eventjes geduld. :)

Mocht ik je in de tussentijd ergens anders mee kunnen helpen, laat het mij dan even weten!
Dankjewel, hoelang gaat het dan ongeveer duren voor dat ik mijn internet krijg?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Demi,

Ik ga er vanuit dat de specialisten dit binnen enkele dagen oppakken!

Reageer