Beantwoord

Bundel 'gekocht', tegoed afgeschreven maar bundel niet bijgeschreven.

• 28 april 2017
  • 4 reacties
  • 220 Bekeken

Ik heb vandaag 15 euro beltegoed opgewaardeerd en dat puur om internet bundel L aan te schaffen.
En dat heb ik gedaan, maar nu is het beltegoed wel afgeschreven maar heb ik geen bundel gehad..
icon

Beste antwoord door Hajar 2 mei 2017, 16:23

Hi Antonio7o,

Goed dat je dit even navraagt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat de internet L bundel op 1 mei is geactiveerd. Ik zie dat je sindsdien ook MB's hebt verbruikt. Werkt alles naar behoren? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

En ook geen bericht van bevestiging van aanschaffen bundel.
Hrb het aangeschaft via my tmobile via browser endan gekozen voor internet L 14,95 daar weer gekozen om het van mijn beltegoed af te halen ipv iDeal.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Antonio7o,

Goed dat je dit even navraagt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat de internet L bundel op 1 mei is geactiveerd. Ik zie dat je sindsdien ook MB's hebt verbruikt. Werkt alles naar behoren? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten. 🙂

Goede middag,

afgelopen vrijdag heb ik een bundel betaald maar geen geen bundel tegoed gekregen. Daarna nog een keer betaald maar geen bundel. De bedragen zijn wel afgeschreven van mijn rekening. Dit is vandaag op zondag weer gebeurd. Kunt u dit voor mij oplossen.

vr gr Dineke Visser

Reputatie 7
Badge +20

@Dineke1 

Je hebt jouw vraag al in een eigen topic gesteld. Het is niet nodig om meerdere keren hetzelfde bericht te plaatsen, alles wordt op volgorde van binnenkomst beantwoord. Dit topic gaat op slot.