Beantwoord

Bundel gekocht, werkte niet wel geld afgeschreven

  • 24 januari 2020
  • 17 reacties
  • 591 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Afgelopen nacht geprobeerd om een prepaid bundel te kopen. Het proces was als volgt:

EUR 8,82 op saldo, niet afdoende voor maandbundel van EUR 9.95, dus via ideal opgewaardeerd met EUR 10,00

Saldo EUR 18.82. OK

Daarna bundel gekocht van EUR 9,95.

Site zegt, “bundel gekocht oid” in het groen, maar meteen daaronder “Momenteel heb je geen actieve bundel”

Nog maar een keer, daarna andere browser, daarna andere computer, dan tablet… NIKS werkt.

Dan ineens heb ik zogenaamd EUR 21,42 saldo.

huh? maar geen bundel.

Nog maar eens proberen.. niks.. dan maar slapen.

 

Vanochtend om 09:30 saldo EUR 1,42 en een bundel actief tot 23 februari

Wat??

 

Half uur later saldo EUR 1,42 GEEN BUNDEL meer actief

 

Wat???

icon

Beste antwoord door Hajar 29 januari 2020, 10:30

Hi @Chimay 

Excuses voor het ongemak! Ik heb het tegoed weer toegevoegd en de M-bundel voor je geactiveerd. Is hiermee alles naar wens? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Chimay Welkom in de community.

T-Mobile weet er van en is druk bezig om het probleem op te sporen,

Wacht even met nog verdere acties te ondernemen tot het probleem is opgelost.

Groetjes!

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hey @Chimay 

Niet fijn om te horen dat nu je geld en de bundel weg is 🙄

Ik heb vernomen dat er wat problemen zijn op dit moment met het aanschaffen van bundels, T-mobile is hiervan op de hoogte en zijn bezig met het vinden van de oorzaak. Zodra er meer bekend is zul je dit horen van een Moderator.

Ok, dank voor het antwoord.

Ondertussen zit mijn vrouw aan de andere kant van het land, zonder internet, terwijl ze het nodig had. Erg onhandig.

edit: Oh, nu heb ik nog EUR 0,34 saldo.. (en nog steeds geen bundel) er gebeurt idd iets, maar kan niet zeggen dat ik het waardeer.

Zeg, allemaal leuk en aardig.

Maar dat probleem was donderdagnacht en mijn saldo staat al dagen op EUR 0,46 (ja weer een ander bedrag! Dat slaat echt nergens op) en nog steeds geen bundel.

Ik wil niet echt onaardige dingen zeggen, maar er komen wel woorden in me op die wat minder lovend en professioneel zijn...

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Chimay 

Excuses voor het ongemak! Ik heb het tegoed weer toegevoegd en de M-bundel voor je geactiveerd. Is hiermee alles naar wens? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 

Ja hoor, dank je voor de snelle reactie en het oplossen van het probleem.

Super!

Nog een fijne dag toegewenst.

Ik heb precies hetzelfde probleem, al een topic geopend maar nog steeds niet geholpen!

Reputatie 7
Badge +20

@Raihanab 

Heb zojuist op jouw bericht gereageerd.

Ik heb ook een vergelijkbaar probleem en een topic aangemaakt wordt niet geholpen...

@w.bar Het is hier een klant helpt klant community waar nodig T-Mobile moderators zelf ook reageren en dat kan 24/48 uur duren voordat ze aan je topic toe zijn.

Dus even geduld, 3 uur is nog wat kort….

Reputatie 6
Badge +5

Hi @w.bar 

Dit ga ik zeker voor je oplossen! :grinning: De databundel en het PrePaid tegoed gaan we natuurlijk vergoeden, ik heb zojuist een nieuwe Internet S bundel geactiveerd! De iDeal betaling kan ik niet achterhalen, kun je hiervan een betaalbewijs sturen? Geen zorgen, zodra ik deze heb ontvangen zorg ik dat het onterecht betaalde bedrag wordt toegevoegd aan jouw PrePaid tegoed. Let je er wel op dat je de privacy gegevens afschermt wanneer je een betaalbewijs stuurt op de Community!

Mocht je nog andere vragen hebben, laat je het dan weten? Ik help je graag! 

Reputatie 6
Badge +5

Hi @w.bar 

Helemaal goed! Ik heb het bedrag weer toegevoegd aan jouw PrePaid tegoed. De screenshot ga ik voor alle zekerheid verwijderen van de Community om zo jouw privé gegevens te beschermen. Excuses voor het ongemak, mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan ben ik er altijd om je verder te helpen! :grinning:

Ik heb nu een internet bundel gekocht (24 uur lang onbeperkt internet). Geld is afgeschreven maar geen actieve bundel? Heb me telefoon aan en uit gezet, mijn mobiele netwerken gereset en me sim in een ander telefoon gedaan en nog steeds niks. Hoop dat ik hiermee geholpen kan worden aangezien ik me internet nu hard nodig heb. 

Ik heb nu een internet bundel gekocht (24 uur lang onbeperkt internet). Geld is afgeschreven maar geen actieve bundel? Heb me telefoon aan en uit gezet, mijn mobiele netwerken gereset en me sim in een ander telefoon gedaan en nog steeds niks. Hoop dat ik hiermee geholpen kan worden aangezien ik me internet nu hard nodig heb. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Dounia L 

Bedankt voor het doorgeven! Het lijkt erop dat er een vertraging is met het activeren van de PrePaid bundel. Ik heb dit ook doorgezet naar onze technische specialisten en zij gaan dit verder onderzoeken en zo snel mogelijk oplossen. Excuses voor het ongemak! 

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het mij weten!

Hi @Dounia L 

Bedankt voor het doorgeven! Het lijkt erop dat er een vertraging is met het activeren van de PrePaid bundel. Ik heb dit ook doorgezet naar onze technische specialisten en zij gaan dit verder onderzoeken en zo snel mogelijk oplossen. Excuses voor het ongemak! 

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het mij weten!

Vind wel raar dat me internet nu pas geactiveerd is. Had het gehaald express voor in de nacht en dan krijg ik het nu pas. Kan ik misschien mb’s krijgen aangezien het niet gebruikt kon worden? 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Dounia L 

Het kan goed kloppen dat je de bundel nu pas hebt ontvangen. We hadden te maken met problemen met het activeren van een PrePaid bundel, maar dat is nu opgelost. In dit topic kun je er meer over lezen. Ik heb je ook nog een privébericht gestuurd met meer informatie. 

Reageer