Beantwoord

Bundel Internet Maand (herhalend)

• 20 september 2013
  • 12 reacties
  • 448 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 7 reacties
Mij tariefplan is PrePaid-tariefplan PrePaid Voordeel 50% met Bundel Internet Maand (herhalend), vorige maand internetmaand nog omgezet naar herhalend.
Vanaf 13 sept heb ik al om de twee dagen een sms mogen ontvangen dat de bundel verlengd wordt, nu dus al 4 sms berichten. Tot op heden is mijn internet bundel nog niet geactiveerd en als ik op my t-mobile kijk kan ik ook niets veranderen cq aanpassen.
Inmiddels is wel al meer dan 4 euro afgeschreven voor internet gebruik terwijl ik er toch vanuit ging dat mijn bundel geactiveerd werd.
Wanneer wordt dit nu eindelijk opgelost, of blijf ik smsjes krijgen dat mijn bundel verlengd wordt om de twee dagen zonder dat de geactiveerd wordt?
icon

Beste antwoord door jk67 30 september 2013, 16:50

@Chris076

Dan geven jullie mij geen andere keus en zal ik mijn hudige beldtegoed op maken en over stappen naar een andere provider.

Ik heb mijn bundel niet stopgezet en opnieuw geactiveerd dat hebben jullie gedaan en ik ben niet van plan om elke keer geld bij te leggen omdat jullie ergens een probleem hebben :mad:!!!!!

Tot ziens
jk67
Bekijk origineel

12 reacties

Is er hier iemand die ervoor kan zorgen dat ik eindelijk mijn internet maand (herhalend) bundel geactiveerd krijg?
Er staat genoeg beltegoed op het account dus dat mag het probleem niet zijn.
Twee dagen geleden al een mail gestuurd maar daar komt ook geen reactie op van t-mobile :mad:
Wellicht kan ik beter van provider veranderen om mijn probleem op te lossen............😕
Gisteren de 5e sms "Je Internetmaand (herhalend) bundel zal morgen,..............., verlengd worden. En wat denk je .............😕
Vandaag weer geen Bundel geactiveerd..............:mad:
Get it fixed T-mobile:mad:
Reputatie 6
@jk67

Excuses voor het ongemak!
Ik heb de nieuwe bundel voor je geactiveerd. Dit kun je binnen 24 uur terugzien op jouw My T-Mobile pagina.
Wil je het toestel uit- en weer aanzetten om de instellingen van het netwerk te halen?
Bedankt, ik zie idd dat de bundel geactiveerd is, ik mis nu alleen mijn oude tegoed van +/- 1250MB?
Reputatie 6
@jk67

Wanneer een bundel eindigt, vervalt hiermee ook het tegoed. Dit kun je dus niet meenemen wanneer je een nieuwe/andere bundel activeert.
Volgens mij mag dat wettelijk helemaal niet meer en moet het blijven staan. Tevens is het geen nieuwe/andere bundel en is mijn restant de laatste keren gewoon meegegaan met een nieuwe activatie anders had ik nooit op die 1250MB uit kunnen komen met een maandbundel van 350MB. Ik zou het toch nog maar eens nakijken...........!!!!
@Chris076

Wanneer komen mijn 1250MB ( dat is toch meer dan 30 Euro )  terug die ik opgebouwd had?
Ik heb geen nieuwe/andere bundel als voorheen, het enige wat er is gebeurd dat T-mobile het niet voor elkaar kreeg om mijn ( herhalende ) maand bundel te herhalen.
Dus is hij door jullie handmatig stopgezet en opnieuw geactiveerd en was ik mijn tegoed kwijt. Bij navraag wordt er dan gewoon gezegd "wanneer een bundel eindigt vervalt het tegoed" . Dat kan toch niet waar zijn :mad:

Graag mijn "oude" tegoed van 1250 MB voor 4 oktober 2013 terug storten op mijn account,.
Indien dit niet lukt zal ik helaas genoodzaakt zijn om afscheid te nemen van T-mobile.

Met vriendelijke groeten, 
jk67
Reputatie 6
@jk67

Bij het eindigen van de bundel vervalt het tegoed inderdaad. Het is niet mogelijk dit op te sparen of achteraf te gebruiken. Ik kan het tegoed niet bijschrijven zoals je vraagt.
@Chris076

Dan geven jullie mij geen andere keus en zal ik mijn hudige beldtegoed op maken en over stappen naar een andere provider.

Ik heb mijn bundel niet stopgezet en opnieuw geactiveerd dat hebben jullie gedaan en ik ben niet van plan om elke keer geld bij te leggen omdat jullie ergens een probleem hebben :mad:!!!!!

Tot ziens
jk67
Reputatie 6
@jk67

Je koopt een bundel voor een bepaalde periode, hierbij krijg je een tegoed dat je tijdens deze periode kunt verbruiken. Zodra de bundel afloopt, kun je een nieuwe activeren waarbij je opnieuw tegoed krijgt voor een door jou gekozen periode. De tegoeden kunnen niet meegenomen worden.
@Chris076

Helaas je verhaal klopt niet, voorheen ging hetgeen wat over was gewoon mee naar de volgende maand.
Ik ben hier uitgepraat en zal overstappen naar een andere provider zodra mijn beltegoed opgebruikt is........

Gr. jk67
Reputatie 6
@jk67

Mijn verhaal klopt wel. Bij databundels zijn de tegoeden voor een bepaalde periode, hierna vervallen deze.

Reageer