Beantwoord

Bundel is is niet automatisch verlengd maar wel tegoed afgeschreven

• 24 november 2020
  • 3 reacties
  • 350 Bekeken

Goedemorgen,

Vanmorgen kreeg ik bericht dat mijn bundel niet automatisch wordt verlengd prima,maar toch tegoed verrekend,hoe kan  dit.

icon

Beste antwoord door Hajar 24 november 2020, 15:44

Hi @Gioknight 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat er inderdaad wat mis is gegaan met het toevoegen van je bundel. De bundel had een maand geldig moeten zijn, maar was maar 24uur geldig. Ik heb daarom de kosten van de bundel toegevoegd aan je tegoed. Je kan nu zelf een bundel naar keuze toevoegen. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Gioknight 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat er inderdaad wat mis is gegaan met het toevoegen van je bundel. De bundel had een maand geldig moeten zijn, maar was maar 24uur geldig. Ik heb daarom de kosten van de bundel toegevoegd aan je tegoed. Je kan nu zelf een bundel naar keuze toevoegen. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 

Goedemiddag, 

Ik kocht gisterenochtend een nieuwe extra data bundel. 
na 1 minuut kreeg ik bericht dat de bundel op was- dit klopt echt niet… en ik heb dit wel vaker de laatste tijd…. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Caprice 

Ik zie bij je verbruiksstatus dat je veel MB’S hebt verbruikt gister, maar wij kunnen vanwege de privacy wet niet inzien waaraan jij je MB’s verbruikt. Je kan dit zelf wel controleren via je eigen toestel. In dit topic staat hoe je dat kan inzien en ook tips om hoog datavebruik te voorkomen. 

Ik hoop dat je zo verder komt! 

Reageer