Beantwoord

Bundel L niet geactiveerd

  • 24 januari 2020
  • 12 reacties
  • 437 Bekeken

Ik heb 24 januari een bundel L gekocht. Nou heb ik nog steeds geen bericht gekregen van de activatie en is er nog geen tegoed bijgeschreven terwijl ik al wel betaald heb. Hoe kan dit opgelost worden?

icon

Beste antwoord door Seccie 24 januari 2020, 18:23

Hoi @Rosemarijn123,

Er spelen op dit moment enkele problemen met betrekking tot het aanschaffen en activeren van bundels, T-Mobile is hiervan op de hoogte en is intern bezig met onderzoek naar de oorzaak van de storing. Zodra er hierover meer bekend is zullen moderators informatie delen via de community. 

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hoi @Rosemarijn123,

Er spelen op dit moment enkele problemen met betrekking tot het aanschaffen en activeren van bundels, T-Mobile is hiervan op de hoogte en is intern bezig met onderzoek naar de oorzaak van de storing. Zodra er hierover meer bekend is zullen moderators informatie delen via de community. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Rosemarijn123 

Ik heb gereageerd op je bericht.

We zijn inmiddels al 2 weken verder. Is er al een oplossing gevonden?

Reputatie 7
Badge +15

@Rosemarijn123 

De problemen met het activeren van bundels zijn al opgelost volgens mij, de bundel die krijg je nu helaas niet meer maar je zou wel gecompenseerd moeten worden. Wacht de reactie van een Moderator morgen even af die kunnen vast iets voor je doen.

Reputatie 6
Badge +4

Hi @Rosemarijn123 

Geen zorgen, dit gaan we helemaal recht zetten! Ik heb gelijk naar de status van het onderzoek gekeken en weet dat onze specialisten op de achtergrond heel hard voor je bezig zijn! Het onterechte bedrag zullen wij hoe dan ook vergoeden, hopelijk kunnen we nog iets meer van je geduld vragen.

Mocht ik je in de tussentijd vragen hebben, laat je het mij dan weten? Ik help je graag verder! :smile:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Rosemarijn123 

Het onderzoek loopt nog en ze zijn hard bezig om het op te lossen! Ik heb je ook datategoed gegeven om je tegemoet te komen zoals ik in het privébericht had aangegeven. Ik zie dat je nog data over hebt, mocht het op zijn wanneer het nog niet is opgelost, laat het dan weten. 

Goedenavond, is het nog mogelijk dat mijn bundel geactiveerd wordt en zo niet dat ik mijn geld terug krijg?

Aangezien het al een maand geleden is, kan ik mijn geld nog terug krijgen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Rosemarijn123 

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Hi @Rosemarijn123 

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Is goedd!! Waar moet ik dat doen?

Reputatie 6
Badge +9

@Rosemarijn123 Klik op de avatar / foto van @Hajar  en vervolgens klik je op de knop stuur bericht.:wink:

Reputatie 7
Badge +20

@Rosemarijn123  Klik op de naam van @Hajar  Dan kom je bij de optie “stuur bericht”

Hopelijk lukt het zo!

Fijn weekend.

Reageer