Vraag

Bundel meerdere keren gekocht, maar deze werden niet geactiveerd

  • 20 juli 2020
  • 5 reacties
  • 292 Bekeken

Vandaag verschillende keren getracht een bundel te activeren. Maar niet gelukt.

Gezocht naar eventuele storingen maar niets gevonden.

5 keer 2,95 euro weg en niets gekregen. :-(


5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

Het lijkt erop dat er een vertraging is met het activeren van een PrePaid bundel. Kunnen jullie mij allemaal voorzien van een screenshot van de betaling? Dan ga ik dit verder doorzetten zodat het zo snel mogelijk wordt opgelost! Zorg ervoor dat er geen privégegevens zichtbaar zijn in de screenshot.

Ik zie jullie reacties graag tegemoet zodat we dit kunnen oplossen!

Idem! 2x een bundel gehaald ook bij mij geen bevestiging.

Hoi @turbozip 

Ik heb precies hetzelfde probleem, ook geld van mn rekening af, maar geen bundel.

Hoop dat er snel iets aan gedaan kan worden.

Hoi Seccie, bedankt voor je reactie. Ik had inderdaad gehoord dat iemand het zou oppakken omdat de helpdesk na een bepaalde tijd niet meer aanwezig is. Ik hoop dat mijn vertrouwen hoog gehouden wordt..

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @turbozip,

Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat je een bundel aankoopt, maar dat deze vervolgens niet geactiveerd kan worden. Ik verwacht dat een T-Mobile moderator spoedig uitsluitsel kan geven waar het misgaat en of er mogelijk sprake is van een tijdelijke storing.  

Moderators lezen en reageren hier in de community op vragen en opmerkingen van T-Mobile klanten. 

Reageer