Beantwoord

Bundel niet ontvangen

• 27 januari 2020
  • 2 reacties
  • 274 Bekeken

Hoi,

Gisterenmiddag heb ik een bundel gekocht, maar op heden nog steeds niet ontvangen. Wel is het afgeschreven van mijn rekening. Zou iemand hiernaar kunnen kijken? 

Met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door David 27 januari 2020, 14:22

Hi @Raihanab,

Seccie heeft je al wat juiste info gegeven over het probleem. Zou je mij via een privébericht (via mijn profiel) het telefoon- en klantnummer kunnen sturen waar het om gaat? Daarnaast heb ik ook nog het betalingskenmerk van de betaling nodig en het rekeningnummer van de betaalrekening die je hebt gebruikt. Dit kan ik dan in een case doorzetten naar mijn collega's die dit probleem aan het oplossen zijn. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Goedemorgen @Raihanab,

Vanaf het afgelopen weekend spelen er enkele problemen met betrekking tot het aanschaffen en activeren van bundels, T-Mobile is hiervan op de hoogte en is intern bezig met onderzoek naar de oorzaak van de storing.

Zodra er hierover meer bekend is zullen moderators informatie delen via de community. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Raihanab,

Seccie heeft je al wat juiste info gegeven over het probleem. Zou je mij via een privébericht (via mijn profiel) het telefoon- en klantnummer kunnen sturen waar het om gaat? Daarnaast heb ik ook nog het betalingskenmerk van de betaling nodig en het rekeningnummer van de betaalrekening die je hebt gebruikt. Dit kan ik dan in een case doorzetten naar mijn collega's die dit probleem aan het oplossen zijn. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Reageer