Beantwoord

bundel niet ontvangen

  • 24 februari 2021
  • 1 reactie
  • 11 Bekeken

Goedemorgen ik heb zojuist een bundel gekocht, deze is van mijn rekening afgeschreven maar niet toegevoegd. Ik heb dit probleem ook een andere keer gehad. 

icon

Beste antwoord door Hajar 24 februari 2021, 12:29

Hi @Betul malik 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je Unlimited data voor een dag bundel wel is geactiveerd. Je ziet hem ook terug op je My T-Mobile account. Heb je je mobiele data aan staan? Dan zou het wel moeten werken. 

Laat je even weten of het werkt?

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Betul malik 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je Unlimited data voor een dag bundel wel is geactiveerd. Je ziet hem ook terug op je My T-Mobile account. Heb je je mobiele data aan staan? Dan zou het wel moeten werken. 

Laat je even weten of het werkt?

 

Reageer