Beantwoord

Bundel niet zichtbaar in PrePaid tegoed

• 13 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Ik heb op 30 juli een internet bundel van 9,95 aangeschaft echter heb ik deze nog steeds niet ontvangen mijn telefoon nummer is [verwijderd door klantexpert] heb al contact gehad met de klantenservice alleen deze verwezen mij naar het topic om een betaal bevestiging te sturen hoe gaan we dit oplossen
icon

Beste antwoord door Muberra 14 augustus 2017, 17:05

Hoi Wijnand,

Welkom op het forum! :)

Maak je geen zorgen, ik kom je meteen helpen! Ik ga de MB's direct voor je toevoegen, want je moet er wel van kunnen genieten natuurlijk. Dat vinden wij erg belangrijk! Neem een kijkje op jouw My T-Mobile en dan zie je dat de MB's zijn bijgeschreven aan jouw PrePaid saldo. Ik hoop dat je blij bent met mijn oplossing en ik wens je er veel plezier mee.

Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust aan ons!
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo
Reputatie 4
Hoi Wijnand,

Welkom op het forum! :)

Maak je geen zorgen, ik kom je meteen helpen! Ik ga de MB's direct voor je toevoegen, want je moet er wel van kunnen genieten natuurlijk. Dat vinden wij erg belangrijk! Neem een kijkje op jouw My T-Mobile en dan zie je dat de MB's zijn bijgeschreven aan jouw PrePaid saldo. Ik hoop dat je blij bent met mijn oplossing en ik wens je er veel plezier mee.

Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust aan ons!

Reageer