Beantwoord

bundel PrePaid werkt niet

  • 3 april 2019
  • 2 reacties
  • 1330 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties
ik heb een bundel voor mijn dochter gekocht, maar ze heeft no steeds geen internet/4G.
online staat wel dat de bundel actief is.
ook de optie mobiel netwerk staat aan, maar heb geen 4G.
internet is in my-t-mobile niet geblokkeerd.
ze heeft een iPhone 7L.
wat zie ik over het hoofd.
icon

Beste antwoord door Hajar 7 april 2019, 13:24

Hi Dubio,

Kun je mij het 06-nummer, naam, geboortedatum en adres van je dochter in een privébericht sturen? Ik kijk dan graag met jullie mee!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Dubio,

Kun je mij het 06-nummer, naam, geboortedatum en adres van je dochter in een privébericht sturen? Ik kijk dan graag met jullie mee!
ik heb inmiddels contact gehad via de chat en het is opgelost.
even uit en aan en klaar.
simpeler kon niet
dank je wel

Reageer