Beantwoord

bundel PrePaid werkt niet

  • 5 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 581 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hey mijn bundel die ik heb gekocht werkt niet als ik data aanzet.
zijn er blokkades zouden jullie deze dan snel kunnen weg halen zodat ik er morgen gebruik van kan maken?
icon

Beste antwoord door Hajar 6 augustus 2019, 13:01

Hi @Gd21

Wat vreemd dat het niet lukt. Je hebt geen blokkades. Kun je wel internetten als je op wifi zit? Kun je je toestel opnieuw starten? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Dan kunnen we controleren of het aan de simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hey @Gd21

Kun je even kijken in Mijn T-Mobile bij instellingen, blokkades of je internet op toestaan hebt staan?

Groet, Folkert
beste @Folkert

Alles staat op toestaan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Gd21

Wat vreemd dat het niet lukt. Je hebt geen blokkades. Kun je wel internetten als je op wifi zit? Kun je je toestel opnieuw starten? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Dan kunnen we controleren of het aan de simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!

Reageer