Beantwoord

Bundels bijkopen

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo ik zit momenteel in spanje ik heb al mijn bundels geactiveerd prepaid kaart maar zijn bijna op mn mbs maar ik kan geen nieuwe meer bijko0en of meer mbs kopen hoe kont dit ik heb een prepaid kaart help aub ik zakelijk noodzakelijk
icon

Beste antwoord door Jaimy 2 januari 2019, 11:22

Hoi Peet17,

Wat leuk dat je in Spanje zit! Lekker weer daar, hoop ik. 😃

Je kunt pas een nieuwe bundel toevoegen als de oude helemaal verbruikt is. Ik zie dat het inmiddels allemaal gelukt is, wat fijn! Laat je het weten als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt? Dan staan we voor je klaar!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Peet17,

Ik zie dat voor deze bundel nog 12 MB over is, dus de bundel is nog niet volledig verbruikt. Daarnaast zie ik dat het beltegoed te laag is om een nieuwe bundel aan te schaffen. Deze beide elementen kunnen ervoor zorgen dat het niet lukt!

Verbruik je trouwens altijd veel bundels? In dat geval zou ik namelijk zeker aanraden eens een abonnement te overwegen. Je krijgt dan veel meer GB's en belminuten voor minder geld. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat dit tijdelijk is en een abonnement niet nodig is, dan heb ik niks gezegd haha. 🙂

Laat je weten of het zo allemaal lukt?
Ja ik heb ze nu wel opgebruikt maar kan geen nieuwe meer kopen combi l
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Peet17,

Wat leuk dat je in Spanje zit! Lekker weer daar, hoop ik. 😃

Je kunt pas een nieuwe bundel toevoegen als de oude helemaal verbruikt is. Ik zie dat het inmiddels allemaal gelukt is, wat fijn! Laat je het weten als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt? Dan staan we voor je klaar!

Reageer