Beantwoord

Cadeau prepaid Surprise

• 31 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Wat een nep gedoe zeg. Toen de game met die muisjes had ik nog wel eens prijs maar dat sleutespel is echt bullshit. Sorry hoor maar een keer prijs zou ook leuk zijn. Enfin....
icon

Beste antwoord door David 1 september 2016, 12:38

Hey Rayvoss,

Welkom op ons forum! Jammer dat PrePaid Surprise je niet bevalt..

In ons systeem zie ik dat je toch elke keer 250 MB pakt bij je opwaarderingen, dus toch prijs. 😉 Verder is het natuurlijk geluk hebben dat je een grotere prijs pakt!

Ik zie overigens dat je gister ook contact over je dataverbruik hebt gehad. Had je dit topic al gevonden? Ben je er misschien ook al achter waar jouw MB's aan op gaan?

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, horen we dat graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Rayvoss,

Welkom op ons forum! Jammer dat PrePaid Surprise je niet bevalt..

In ons systeem zie ik dat je toch elke keer 250 MB pakt bij je opwaarderingen, dus toch prijs. 😉 Verder is het natuurlijk geluk hebben dat je een grotere prijs pakt!

Ik zie overigens dat je gister ook contact over je dataverbruik hebt gehad. Had je dit topic al gevonden? Ben je er misschien ook al achter waar jouw MB's aan op gaan?

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, horen we dat graag!
Paar dagen geleden opgewaardeerd, 100 belminuten cadeau, als ik bel vermindert beltegoed, dataoverdracht staat uit, neppertje..?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Paulrob,

Zeker geen nep hoor, daar doen we niet aan! :)

Je hebt inderdaad nog 70 belminuten over van PrePaid Surprise, maar je hebt bijna 6 minuten met een servicenummer gebeld. Zoals je bij de prijzen van PrePaid Surprise kunt zien, vallen servicenummers niet onder deze gratis minuten en daarom zijn er extra kosten in rekening gebracht. Houd er rekening mee dat 088-nummers (net als 0900-nummers) vaak een eigen beltarief hebben en per minuut of gesprek kosten in rekening brengen.

Als je verder nog ergens vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer