Beantwoord

Certificaat Prepaid Surprise niet geldig

• 6 juni 2018
  • 5 reacties
  • 516 Bekeken

Zowel via mijn mobiele telefoon als via mijn desktop krijg ik geen toegang tot Prepaid Surprise.
Ik heb wel een speelcode gekregen en wordt bestookt met waarschuwingen om het niet te laten verlopen (ja lekker handig)
icon

Beste antwoord door David 9 juni 2018, 10:03

Hoi EyesEyesBaby en andere lezers,

De website is weer helemaal aanwezig! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Auw, lekker handig. Ik krijg inderdaad het zelfde:

Je kunt wel drukken op doorgaan om alsnog PrePaid surprise te spelen. Ik vermoed dat dit probleem zo snel mogelijk wordt opgepakt.
Auw, lekker handig. Ik krijg inderdaad het zelfde:

Je kunt wel drukken op doorgaan om alsnog PrePaid surprise te spelen. Ik vermoed dat dit probleem zo snel mogelijk wordt opgepakt.

Normaal kan je het inderdaad wegklikken, in dit geval niet. Je komt er niet doorheen
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Dankjewel voor het melden! Het probleem is inderdaad bekend bij ons en we zijn met man en macht bezig om dit op te lossen! Dit is naar verwachting spoedig verholpen. Als je in de tussentijd alsnog het spel wilt spelen klik dan op 'Advanced' en 'Proceed' (Chrome).

Ik laat het jullie weten zodra dit is verholpen!
Hi allemaal,

Dankjewel voor het melden! Het probleem is inderdaad bekend bij ons en we zijn met man en macht bezig om dit op te lossen! Dit is naar verwachting spoedig verholpen. Als je in de tussentijd alsnog het spel wilt spelen klik dan op 'Advanced' en 'Proceed' (Chrome).

Ik laat het jullie weten zodra dit is verholpen!

Hier geen Chrome en het werkt dus niet in Explorer
Reputatie 7
Badge +20
Hoi EyesEyesBaby en andere lezers,

De website is weer helemaal aanwezig! 🙂

Reageer