Beantwoord

Code werkt niet?

  • 4 september 2018
  • 2 reacties
  • 1058 Bekeken

Hi,
ik heb gisteren een sms gekregen van T-Mobile met de informatie en een code om een databundel te activeren, maar als ik de instructies van het bericht volg krijg ik alleen maar de melding dat de code niet bestaat. Wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord door Hajar 4 september 2018, 14:22

Hi Selma,

Ik heb het even nagevraagd en het sms nummer 4000 lijkt in dit geval niet correct te zijn. Zou je nogmaals DATA kunnen sms'en naar 1616? Als het goed is werkt het dan wel.

Ik hoor graag of het lukt! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Selma,

Ik heb het even nagevraagd en het sms nummer 4000 lijkt in dit geval niet correct te zijn. Zou je nogmaals DATA kunnen sms'en naar 1616? Als het goed is werkt het dan wel.

Ik hoor graag of het lukt! 🙂
Super bedankt! Het is gelukt hoor!

Reageer