Beantwoord

Combi M bundel betaald niet toegevoegd aan account

  • 22 maart 2019
  • 1 reactie
  • 1400 Bekeken

Goedendag,

Vandaag (22 maart) heb ik 2x de Combi M bundel betaald voor mobiel. Het bedrag (totaal 20 euro) is van mijn rekening gegaan, ik heb via sms bericht gehad dat beide bundels zijn geactiveerd. Echter, als ik op mijn account kijk zie ik niet dat deze bundels zijn toegevoegd. Hoe kan er voor worden gezorgd dat deze bundels worden toegevoegd aan mijn account?

Met vriendelijke groet,
Marwin van der Zee
icon

Beste antwoord door Hajar 24 maart 2019, 12:01

Hi Marwin,

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie gelukkig dat je 2 actieve M bundels hebt! Je kan dit ook zelf terugzien op My T-Mobile. Werkt alles naar behoren?

Als ik iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Marwin,

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie gelukkig dat je 2 actieve M bundels hebt! Je kan dit ook zelf terugzien op My T-Mobile. Werkt alles naar behoren?

Als ik iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!

Reageer