Beantwoord

Combi-S bundel wordt 2x afgeschreven

• 15 september 2019
  • 9 reacties
  • 911 Bekeken

Beste community,

Ik ben vrij ontevreden. Ik had 40,- op mijn prepaid kaart staan en het automatisch verlengen van de Combi-S bundel aangezet. Deze bundel kost 7,50 per maand. Dus waarom staat er nu nog maar 25,- op mijn kaart? Er is gewoon 15,- afgeschreven en dat klopt dus niet.

Ook mijn overzicht laat een vrij absurde situatie zien, zie ook attachment:

Geactiveerd vanaf 14 oktober? Volgens mij is het nog steeds September, en dit bewijst mijns inziens dat er dus 2x is afgeschreven. Volledig onterecht, de bundel is immers maar 1 maand geldig.

Ik hoop dat iemand hier een goede verklaring voor kan geven, ikzelf krijg haast het idee dat men erop rekent dat klanten hun tegoed niet scherp in de gaten houden. Sja, ik dus wel..
icon

Beste antwoord door David 17 september 2019, 14:50

Hoi @theShelLuser,

Goed dat de weergave in ieder geval is rechtgezet!

Ik heb alleen de mogelijkheid om een correctie als tegoed door te voeren, dus dat heb ik zojuist gedaan. Als het goed is heb je hier zojuist een SMS over ontvangen. Dit promotionele tegoed is "houdbaar" tot en met 17 december 2019.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Zou het kunnen dat je twee maal een combi-s bundel hebt aangeschaft? Dat zou verklaren dat er EUR 15 in rekening is gebracht? Kun je het in je bestelhistorie nakijken? Op 14 oktober zal vermoedelijk de herhaling geactiveerd worden, vandaar dat je deze datum ziet staan.
Onmogelijk. Zoals ook in mijn post gezegd betrof het hier een automatische verlenging.
Reputatie 4
Badge +4
Onmogelijk. Zoals ook in mijn post gezegd betrof het hier een automatische verlenging.
Je gaf aan automatisch verlengen recent te hebben aangezet, vandaar.
Ik heb dit inmiddels bij de Rabo nagekeken en vorige maand heb ik 7,50 betaald om de bundel te activeren, nu betaal ik dus ineens 15,- met automatische verlenging. 1 halen, 2 betalen?

Voor alsnog ga ik er vanuit dat dit een bizarre administratieve fout betreft maar ik wordt hier niet vrolijk van en ik ben dan ook zeer benieuwd hoe men dit op gaat lossen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @theShelLuser,

Het is inderdaad wel opmerkelijk dat de bundel van oktober al actief is.. Waarschijnlijk toch wat verkeerd gegaan tijdens de activatie. Zou je een screenshot kunnen toevoegen van de dubbele betaling voor de bundel? Privégegevens kun je onleesbaar maken, zolang de datum maar zichtbaar is, dan komt het goed. Ik zie jouw bericht graag tegemoet!
Zou je een screenshot kunnen toevoegen van de dubbele betaling voor de bundel?
Dat gaat helaas niet want ik heb de kosten met mijn prepaid saldo betaald en daar wordt geen geschiedenis van bijgehouden voor zover ik kan zien.

Wel heb ik nog een ander bewijsstuk dat er hier iets compleet fout is gegaan; het SMS bericht wat ik kreeg ter bevestiging:

Het gaat om het middelste bericht. Ik krijg dus op 14 September ("14-09") de bevestiging dat mijn maandelijkse bundel tot 13-11 actief is. Dit terwijl het een maandelijkse bundel betreft en ik enkel de hoeveelheid data en belminuten voor één maand heb gekregen.

Lijkt mij overduidelijk dat hier iets compleet mis is gegaan.
Inmiddels geeft de T-Mobile app alsmede het 'mijn t-mobile' overzicht de juiste looptijd aan.

Blijft nog over het punt dat er onterecht een extra 7,50 is afgeschreven van mijn prepaid tegoed.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @theShelLuser,

Goed dat de weergave in ieder geval is rechtgezet!

Ik heb alleen de mogelijkheid om een correctie als tegoed door te voeren, dus dat heb ik zojuist gedaan. Als het goed is heb je hier zojuist een SMS over ontvangen. Dit promotionele tegoed is "houdbaar" tot en met 17 december 2019.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we het graag!
Bedankt voor de hulp (jullie beide!), stel het zeker op prijs. Wel heeft dit akkefietje een deuk aangebracht in mijn vertrouwen in prepaid maar dat is een ander verhaal.

Reageer