Vraag

Curve 8520 - Wifi issue: IP-adres is niet meer geldig

• 9 februari 2013
  • 1 reactie
  • 222 Bekeken

Hallo,

Als ik bij het menu "Opties voor mobiel netwerk" de "gegevensservices" op "uit" zet dan werkt mijn Wifi verbinding niet meer. De Status geeft dan aan: "IP-adres is niet meer geldig".
Wanneer ik "Gegevenservices" weer aan zet dan werkt Wifi wel.
Het probleem is nu dat ik gisteren een pre-paid kaart heb gekocht waarop 20 EUR stond en daar staat nu ineens maar 0.03 cent op.
Mijn vermoeden is dat wanneer ik nu binnen het bereik van mijn Wifi router ben de internetkosten tikken gaan lopen van mijn pre-paid tegoed.

Mijn vraag is: hoe stel ik de Blackberry zo in dat ik geen (nooit) internet kosten lrijg doorbelast. Ik wil dus alleen kunnen bellen en SMS'en en internetten via mijn Wifi.

1 reactie

Reputatie 6
@Roeltje12345

Bellen en sms'en gaat niet via WiFi 🙂 hiervoor is een GSM verbinding nodig. Je kunt gebruik maken van de BlackBerry®️ services via WiFi, hier heb je wel een licentie voor nodig. Wanneer je de licentie niet activeert zullen de diensten en het Internet niet werken (via Wifi worden verder geen kosten berekend) Je kunt de licentie activeren door 'BB Internet' te sms'en naar 4000. Je kunt dan 30 dagen gebruik maken van deze licentie en krijgt daarbij een databundel van 350 Mb. De kosten van € 12,50 worden met het tegoed verrekend.

Reageer